سه قوه برای جراحی اقتصادی متحد شدند/ تاکید مسئولان در همه ادارات بر حفظ قدرت خرید مردم


زمان: 09:18
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838914

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قوای سه گانه در همه دستگاه ها با اراده و هماهنگی قوی برای حل مشکل و جراحی اقتصادی متحد شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باکر کلیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روز یکشنبه (۲۶ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی گفت: .

وی ادامه داد: مردم باید مطمئن شوند که این روزها مدیران کشور به صورت شبانه روزی برای تامین معیشت اولیه تلاش می کنند. با تشکر از اقدام خالصانه دولت محترم، امیدوارم دستگاه اجرایی با تسریع در روند اجرای قانون استفاده از کاربرگ های الکترونیکی زمینه معیشت اولیه را فراهم کند که می تواند نگرانی ها را برطرف کند. در این راستا لازم است دستگاه های متولی روند ساخت زیرساخت های طرح موجودی الکترونیکی و جزئیات اجرای آن را به اطلاع مردم برسانند و زمان بندی مشخصی را برای نهایی شدن این فرآیند اعلام کنند تا مردم از اجرای آن مطمئن شوند. .

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین تداوم عرضه به موقع کالاها و اقلام مورد نیاز مردم در بازارهای هدف ضروری است که موجب آرامش مردم و جلوگیری از تقاضای بی مورد می شود.

تلاش شبانه روزی کارکنان برای اجرای صحیح طرح هدف موجب رفع نگرانی مردم خواهد شد.

کلیباف گفت: نکته مهم دیگر رسیدگی فوری و دقیق به شکایات مردم در خصوص نفقه است که ممکن است به دلایل مختلف نسبت به تعیین دهک آنها اعتراض داشته باشند اما دولت در این زمینه اقدامات خوبی را در دستور کار دارد. تلاش شبانه روزی قوه مجریه برای اجرای صحیح این طرح موجب می شود که دغدغه های مردم شریف ایران و سیاست های غلط اقتصادی اتخاذ شده در دولت های گذشته که منجر به اتلاف منابع ملی، توزیع ناعادلانه کمک ها و سود شده است. حل می شوند. .

وی تاکید کرد: قوای سه گانه در همه دستگاه ها با اراده و هماهنگی قوی برای رفع مشکلات و جراحی اقتصادی مردم متحد هستند و مردم اطمینان دارند که همه مسئولان در همه دستگاه ها قدرت خرید مردم را حفظ کرده و آرامش زندگی را ایجاد می کنند. تاکید ویژه ای دارند. و به لطف خداوند متعال همه اعمال به همین منظور انجام خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در این راه مجلس همکاری با دولت را برای حسن اجرای قانون وظیفه خود می داند و امیدواریم رسانه ها و فعالان سیاسی در تحقق اهداف این قانون کمک کنند. با حمایت همه جانبه از اجرای طرح ملی نظام عادلانه پرداخت یارانه ها، بهبود وضعیت معیشتی مردم و ایجاد آرامش از طریق نظام پرداخت عادلانه، در صورت اجرای صحیح تصمیمات مجلس، یارانه پرداخت خواهد شد.

هر گونه تشدید خشونت در سرزمین های اشغالی با واکنش های شدیدتری مواجه خواهد شد

رئیس قوه مقننه کشور گفت: نکته دیگر اینکه روز نکبت و اعلام موجودیت غیرقانونی رژیم غاصب صهیونیستی یادآور بیش از هفت دهه اشغال، کشتار، نسل کشی، ظلم و جنایت صهیونیست ها و آوارگی و اشغال فلسطینیان است. در زمین هایشان.»

وی ادامه داد: در آستانه این روز شهادت شیرین ابواکلا روزنامه نگار فلسطینی به دست جنایتکاران رژیم صهیونیستی بار دیگر عمق وحشیگری این رژیم را در چشمان مردم جهان آشکار کرد. روزنامه نگار شجاع به همه معتقدان به آرمان فلسطین بویژه اصحاب رسانه مقاومت و با محکومیت شدید این حادثه ناگوار و تاکید بر تشدید خشونت در سرزمین های اشغالی توسط اشغالگران جنایتکار صهیونیست، این امر را به دنبال خواهد داشت.

کلیباف گفت: روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز دفاع از زبان شیرین فارسی را ارج می نهم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید