مماشات با تروریست های خیابانی بیهوده است/ صبر مردم حدی دارد


ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911760

شهروندان یاسوجی گفتند: تن دادن به تروریست های خیابانی و شورش داعش به نفع مردم و کشور نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، 60 روز از آغاز اغتشاشات در ایران و توقف فعالیت های مردمی و تجارت عمومی و آشوب برای میدان اراذل و اوباش و تروریست های خیابانی که هدف اصلی آن هاست. کشتار مسلمانان و کودکان ایرانی با همدستی داعش، پژاک، انگلیس، آمریکا، عربستان سعودی، اسرائیل و رسانه های این گروه ها.

شب گذشته پس از حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (م.ن) متأسفانه تروریست ها مجددا تعدادی از هموطنان را در ایذه و اصفهان به گلوله بستند.

محمدرضا شهروند یاسوجی در گفتگو با خبرنگار ما از قوه قضائیه خواست تا از خودسری معترضان پرهیز کنند و افزود: باید قاطعانه با معاندین برخورد شود زیرا صبر مردم انقلابی حدی دارد.

وی افزود: فتنه گران و تروریست های خیابانی با همدستی داعش می خواهند بازار را ببندند و برای ایجاد بلاتکلیفی به انواع روش ها متوسل شده اند که مردم می خواهند قاطعانه با آن برخورد کنند و امنیت را به خیابان ها برگردانند.

یکی از کسبه خیابان عمده فروشی یاسوج در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با اتفاقاتی که در معابد شاهچراغ، ایذه و اصفهان رخ داد، حجت تمام شد و مردم می دانند که سازمان دهندگان اغتشاشات کنونی، سیاست سیریزاسیون را در پیش گرفته اند. ، باید پلیس و سایر نیروهای امنیتی باشند. مماشات را کنار بگذارید و مردم را در برابر داعش ایمن نگه دارید.

کریما گفت: پیام کاسبه و مردم یاسوج را به گوش مسئولین برسانید و از اراذل و اوباش که در این راه به جان و مال مردم آسیب رسانده اند دلجویی نکنید.

با تک تک شهروندانی که با آنها به گفت وگو نشستیم، همگی از مماشات صحبت کردند و گفتند که این شورشیان از حجاب و مهسا امینی استفاده نمی کنند، آنها سربازان پیاده اسرائیلی هستند که به دنبال سرنگونی حکومت اسلامی هستند.

شهروندان یاسوجی تاکید کردند: خط مردمی جدا از شورشیان و داعش ملی است، اگرچه از مشکلات اقتصادی آگاه هستیم، اما هرگز نمی‌خواهیم ایران تجزیه شده را شاهد باشیم. اگر اینطور بود 1800 شهید جان خود را فدای نظام نمی کردند».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید