ممنوعیت نمایش «دکتر استرنج» جدید در عربستان/ حضور یک قهرمان همجنس گرا


ساعت: 08:46
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1833980

“دکتر. Strange in a Multi-World Madness در عربستان سعودی به دلیل حضور یک شخصیت همجنس گرا در فیلم ممنوع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، «دکتر استرنج در جنون چندجهانی» به دلیل حضور یک شخصیت همجنس گرا در عربستان و چند کشور عربی دیگر اکران نمی شود.

پس از اینکه دیزنی از حذف این شخصیت امتناع کرد، عربستان سعودی اجازه اکران فیلم را نداد.

این فیلم جدید به کارگردانی سام ریمی، دنباله فیلم قبلی مارول «دکتر استرنج» با بازی بندیکت کامبربچ به عنوان قهرمان داستان، در فیلم قبلی یک قهرمان با بازی هوکر گومز 15 ساله دارد که مانند کتاب های کمیک مارول است. ، شخصیت همجنس گرا دارد.هدایا.

بندیکت کامبربچ نیز در این فیلم در نقش جادوگر بزرگ دکتر استیون استرنج ظاهر می شود. او یک جراح مغز و اعصاب است که پس از یک تصادف رانندگی برای بهبودی به کامارتای سفر می کند و در این مکان عرفانی توسط ریش سفید که همان جادوگر بزرگ است آموزش دیده و پس از مرگش جادوگر بزرگ شده و قهرمان دکتر استرنج می شود. شد.

دنباله «دکتر استرنج» از 6 می در آمریکا اکران می شود و قرار بود از 5 می در سینماهای عربستان سعودی و دیگر کشورهای همسایه اکران شود.

پیش نمایش «ابدیت» مارول به کارگردانی کلوئی ژائو در عربستان سعودی و تعدادی دیگر از کشورهای عربی به همین دلیل پس از اینکه دیزنی از حذف صحنه از فیلم خودداری کرد، ممنوع شد.

پیش فروش بلیت در عربستان سعودی، کویت و قطر متوقف شده است، اما امارات همچنان در حال فروش بلیت است و به نظر می رسد فیلم می تواند در آنجا نمایش داده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید