نگاه توسعه گرا بر فدراسیون فوتبال حاکم است/ استان زنجان ظرفیت بالایی برای حضور در بهترین لیگ های فوتبال کشور دارد.

ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780794

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امروز نگاه توسعه در فدراسیون حاکم است، گفت: امروز همه از فوتبال ملی لذت می برند و به آن افتخار می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; خدمتگزار شهاب الدین عزیزی امروز در مجمع پیش از انتخابات هیات فوتبال استان زنجان اظهار داشت: عدم رای گیری دلیل بر ناکارآمدی نیست لذا امیدواریم هیات فوتبال استان زنجان در زمینه فوتبال همکاری منطقی داشته باشد. .

وی با بیان اینکه برای تعامل و همکاری در فدراسیون فوتبال از تمام ظرفیت ها در کمیسیون های مختلف استفاده می شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم این الگو به هیئت های فوتبال استان ها تعمیم داده شود و فضا برای تحول در عرصه فوتبال ایجاد شود. “

عزیزی هادم با بیان اینکه رتبه بیست و هشتم کشور در استان زنجان نزدیک تهران با این امکانات و شرایط زیبا نیست، گفت: فوتبال زنجان در مسابقات قهرمانی برتر کشور باید خودی نشان دهد و فدراسیون با دیدی نو مدیریت کند. این امر در همه زمینه ها کمک خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از هیئت های استانی حمایت می شود تا بتوانیم شرایط فعلی را تغییر دهیم، گفت: اگر شرایط فعلی تغییر نکند، آینده بدتر خواهد شد، بنابراین امیدواریم شاهد آغاز تغییرات باشیم. در آینده نزدیک.”

وی گفت: ما شاهد پیروزی های تاریخی تیم های ملی هستیم. این موفقیت ها به لطف خدا و تلاش کل تیم فوتبال به دست آمده است که امیدواریم انگیزه فدراسیون را افزایش دهد.»

عزیزی هادم با اشاره به 3 پیروزی متوالی تیم ملی فوتبال امید کشورمان در مقدماتی رقابت های آسیایی، افزود: کار بزرگ و تاریخی توسط تیم امید ایران انجام شده که ماندگار بوده و امیدواریم این موفقیت ها نیز رقم بخورد. فوتبال مستمر کشورمان باشد».

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نگاه توسعه امروز در فدراسیون حاکم است. از جمله این جوایز می توان به دستاوردهای جهانی، بانوان و فوتسال ایران در جمع 8 تیم برتر جهان اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه چشم انداز توسعه فدراسیون فوتبال استفاده از همه فرصت های آن است، گفت: در این راستا جلساتی در خصوص استفاده از ظرفیت مناطق آزاد برای جام جهانی برگزار شد.

عزیزی هادم با بیان اینکه برای توسعه باید اراده ها وارد عمل شود، افزود: از همه هیئت های استانی حمایت می کنیم چرا که هیئت های استانی یکی از پایه های اصلی توسعه فوتبال کشور هستند و در این زمینه نقش انکارناپذیری دارند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه استعدادیابی در نظر داریم زنجان را به یکی از مراکز استعدادیابی در تیم های اصلی تبدیل کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه هماهنگی و تعامل بر همه چیز ارجح است، گفت: اگر به دنبال تعاملی هستیم که در بسیاری از استان ها اتفاق افتاده و اگر کنار هم باشیم به نفع مردم است.

وی گفت: امیدواریم با توجه به وجود معادن و بخش خصوصی توانمند در استان زنجان حداقل باشگاه هایی در این استان وجود داشته باشد و عدم حضور تیم در مسابقات قهرمانی کشور زیبنده زنجان نیست. . “

عزیزی هادم با بیان اینکه اراده و برنامه ریزی کارکنان هیات فوتبال استان بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: فدراسیون نیز در این زمینه کمک می کند و باید توجه داشت که نتایج حاصل از تعامل و همکاری هیچ گاه از تقابل حاصل نخواهد شد. .

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان که قرار است به بهره برداری برسد، گفت: حتی اگر 10 ورزشگاه باشد بدون برنامه ریزی و تعامل نمی توان نتیجه گرفت.

وی با اشاره به عزم جدی فدراسیون در عرصه فوتسال و فوتبال بانوان گفت: در آینده نزدیک شاهد این اتفاقات خواهیم بود.

عزیزی هادم خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های فدراسیون فوتبال استفاده از زیرساخت ها بر اساس برنامه مدون و مدون برای هیئت های استانی است که نقش بسیار مهم و رو به بهبودی دارد.

وی افزود: قرارداد این کار در حال نهایی شدن است تا بتوانیم از تیم های فوتبال استان حمایت اقتصادی کنیم.

به گزارش من نژاد؛ در جلسه امروز نادر بلباسی با 11 رای از 21 رای به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان زنجان انتخاب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید