فرصت های بالایی برای طرح های سریع پرداخت برای توسعه اشتغال در استان زنجان فراهم شده است

ساعت: 16:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785530

مرتضوی با بیان اینکه در سه بخش برای استان زنجان تامین اعتبار شده است، گفت: این سه بخش شامل ایجاد پروژه های زیربنایی و عمرانی، تسهیلات بزرگ و همچنین تسهیلات برای مشاغل کوچک و پردرآمد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سید صولت مرتضوی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری استان زنجان با حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهوری گفت: جلسات مختلفی برای سفر به استان زنجان در استان و مرکز دولت برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تصمیمات بسیار خوبی برای توسعه کل استان زنجان گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برخی از این تصمیمات از سوی وزرای حاضر در جلسه و نمایندگان تام الاختیار رئیس جمهور در شهرستان ها پیگیری شده است.

مرتضوی با بیان اینکه تصمیمات بر اساس مزیت های استان زنجان بوده است، افزود: مزیت های استان زنجان در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری است و تصمیمات خوبی گرفته شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: برای تامین زیرساخت ها در حوزه های زیرساختی، صنعت، معدن، بهداشت، فرهنگ و آموزش، ورزش، رفاه اجتماعی، آب و کشاورزی و اشتغال تصمیمات بسیار مبارکی گرفته شد، البته این تصمیمات در دوره ای اتخاذ شد. از 1400 1402 به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه اعتبارات استان زنجان در سه بخش تامین شده است، گفت: این سه بخش شامل ایجاد پروژه های زیربنایی و عمرانی، تسهیلات بزرگ و تسهیلات برای اشتغال خرد و پردرآمد است.

مرتضوی گفت: تسهیلات مسکن مناسب اعطا می شود که 864 میلیارد تن تسهیلات ازدواج جوانان و گازرسانی به 38 روستا از جمله این موارد است.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: خوشبختانه نهادهای حمایتی از جمله کمیته امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مستضعفان نیز برنامه های بسیار خوبی در استان به ویژه در خصوص پرداخت تسهیلات بازگشت سریع دارند که این برنامه ها نیز در دستور کار قرار دارند. در مصوبات هم گنجانده شده است.برای سفر.«بیا.

وی با اشاره به دیدار با جوانان و نخبگان استان زنجان گفت: خوشبختانه یکی از امتیازات بزرگ این استان داشتن جوانان خلاق، مؤمن و انقلابی است. اگر از این ظرفیت به درستی استفاده شود، پیش بینی می شود تا چند سال آینده استان زنجان در زمره استان ها قرار گیرد.«رهبر در حال تحول است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید