زمینه اشتغال برای بیش از هزار نفر در استان قزوین فراهم شده است

وی افزود: در فاز اول مقوله تحقیقات و مزیت های استانی محقق شد، در مرحله دوم آموزش و در فاز سوم ارتباط با بازار محقق شد و سهمیه استان قزوین در عین حال برای اتصال 1500 نفر به بازار است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل کار و تعاون استان قزوین گفت: برای برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در فضای مجازی 380 نفر از افرادی که مجوز مشاغل خانگی دریافت کرده اند محصولات خود را عرضه کرده اند.


ایجاد شغل برای 1062 نفر در شهرها و روستاها

انتصاری با اشاره به میزان وام مشاغل داخلی یادآور شد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم وام در این حوزه نسبت به سال های گذشته با رشد واقعی 10 برابری همراه بوده است. و 30 میلیارد تن به شاکیان این حوزه پرداخت شده است.

وی با اشاره به آمار اشتغال در مشاغل شهری و روستایی ادامه داد: 713 نفر تحت پوشش اداره کار استان هستند و برای مجموع 1062 نفر دارای شرایط دریافت تسهیلات در شهر و روستا از ابتدا زمینه اشتغال فراهم شده است. امسال.

این مقام مسئول با اشاره به رشته های مشاغل داخلی مصوب در استان قزوین گفت: این آمار بالغ بر 340 رشته است که البته در صورت عدم محدودیت از سوی نمایندگی ها می توان این تعداد را افزایش داد.


28 ایده برتر به جشنواره ایده های برتر ارسال شد

انتصاری به جشنواره ایده های برتر روی آورد و اذعان داشت: این جشنواره به منظور شناسایی ایده های برتر و مطلوب استان، پیوند ایده با پایتخت و حمایت های لازم از ایده های مناسب و 10- باخمن شما برگزار می شود. آخرین مهلت ثبت نام بود

وی تصریح کرد: جشنواره ایده های برتر برای اولین بار در استان قزوین برگزار می شود که 28 ایده برتر استان در سامانه ثبت شده اند و این استان در جایگاه پانزدهم این حوزه قرار دارد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل کار و تعاون استان قزوین در پایان با اشاره به اکوسیستم اشتغال گفت: در این راستا دستگاه های اجرایی باید با هدف تولید و بحث اشتغال همراهی کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید