استان کوم ظرفیت بالایی برای حمل اقلام دارد

ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791494

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به ظرفیت استان کوم در حوزه خدمات پستی گفت: استان کوم از فرصت های بسیار خوبی مانند همجواری با بازار بزرگ تهران و موارد دیگر برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رمضانعلی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست در گفت و گو با خبرنگار کوم فردا، با اشاره به خدمات چند شرکت پستی گفت: در حال حاضر بسیاری از شرکت های پست به افرادی که با مجوز یا بدون مجوز کار می کنند خدمات رسانی می کنند.
وی افزود: آن دسته از شرکت هایی که مجوز دارند زیر نظر سازمان نظارتی کشور هستند و از آن سازمان مجوز دریافت کرده اند.
مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به نظارت سازمان تنظیم مقررات ملی بر شرکت های پستی گفت: برخی به اشتباه تصور می کنند که این شرکت ها زیر نظر شرکت ملی پست هستند اما این شرکت ها موازی با شرکت پست ملی فعالیت می کنند. شرکت ها یک سازمان نظارتی کشور هستند و شرکت های پست برای فعالیت خود مجوزهای لازم را از سازمان نظارتی کشور دریافت می کنند.
سبحانی فر با اشاره به ظرفیت استان کوم در حوزه خدمات پستی خاطرنشان کرد: استان کوم از فرصت های بسیار خوبی مانند همجواری با بازار بزرگ تهران و موارد دیگر برخوردار است.
وی با اشاره به ارسال نامه و خرید اینترنتی گفت: در حال حاضر خط مستقیم بین تهران و قم فعال است و خط مستقیم بین قم، اصفهان و اراک احداث شده است تا مردم از ظرفیت این دو خط مستقیم استفاده کنند. در یک بازه زمانی مشخص می‌توانند محموله‌های خود را به صورت 24 ساعته از قم به تهران یا اصفهان یا شهرهای مجاور ارسال و دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به ظرفیت چند انتشارات در حوزه نشر کتاب در استان کوم گفت: استان کوم پس از استان تهران بیشترین مجموعه نشر کتاب را دارد که در ارسال این کتاب ها نیز بسیار فعال است. و اگر خدا بخواهد به زودی نمایشگاهی برپا می شود. افراد مجازی کتاب تهران می توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید