هدف از ترویج همجنس گرایی تخریب بنیان خانواده و کاهش جمعیت است


ساعت: 19:03
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878448

سپید عباس با بیان اینکه تمام تلاش غرب برای ترویج همجنس گرایی و فرهنگ فمینیستی برای تخریب بنیان خانواده است، گفت: پشت همه اقدامات دشمن خلاف فطرت انسان است، اگر بارداری تضمین کننده سلامت زن باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سپیده عباسی، مدرس حوزه و دانشگاه به تیتریک گفت: یکی از دلایل ترویج همجنس گرایی و روابط جنسی به حاشیه رانده شدن ازدواج رسمی و تولد فرزندان است.

وی ادامه داد: غرب نیز در سایه این همجنس گرایی، ادبیات و کتاب خلق کرده است و خود فمینیست طیف های مختلفی دارد و در طیف افراطی معتقد است ظلم مادرانه به زن و ازدواج فایده ای ندارد.

عباسی افزود: دشمن در تلاش است تا فرهنگی را در بین زنان نهادینه کند که اگر می خواهیم زن جایگاه خود را به عنوان مرد پیدا کند باید خانواده را رها کند.

او می گوید: «برخی از متفکران غربی به این سیاست های فمینیسم غربی پی برده اند و کتاب هایی نوشته اند که گاهی ترجمه شده است.

عباسی گفت: کتاب جنگ با خانواده نشان می دهد که در دنیا فعالیت های هدفمند و برنامه ریزی شده ای برای کاهش خانواده و تخریب ارزش خانواده در جهت کاهش جمعیت وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش غرب برای ترویج همجنس گرایی و فرهنگ فمینیستی تخریب بنیان خانواده است، افزود: پشت همه اقدامات دشمن خلاف فطرت انسان است، اگر بارداری تضمین کننده سلامت زن باشد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: اسلام برای زن جایگاه ویژه ای قائل شده است و به فرموده امام خمینی (ره) مرد باید از دامن زن قیام کند.

عباسی گفت: سن زنان مبتلا به سرطان های خوش خیم و بدخیم کاهش یافته است و باید با اصلاح فرهنگ های غلط رایج در جامعه غربی از آسیب آن جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید