هدف استکبار از ترویج لباس بد، تخریب بنیان خانواده/ فیلمنامه تکراری دشمن است. از علینژاد تا امینیس


ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897687

زهرا صلاحی گفت: سکته قلبی مهسا امینی کاملا تصادفی بوده و به زودی با انتشار فیلم توسط پلیس، شگردهای رسانه ای دشمن خنثی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا صلاحی مدرس دانشگاه آزاد کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: حجاب یک ارزش برای حفظ شخصیت زن در جامعه است.

وی ادامه داد: رسانه معاند همواره به دنبال موضوعی برای بی ارزشی حجاب و حاشیه سازی است و این بار از موضوع مهسا امینی سوء استفاده کردند.

صلاحی افزود: امروز زنان ایرانی در سراسر کشور آزادانه پوشش خود را انتخاب می کنند و حجاب اجباری در کشور وجود ندارد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه گشت ارشاد فقط به منظور روشنگری مختص بانوان باحجاب و بی حجاب است، تصریح کرد: رسانه های مائی از هر فرصتی برای بی ارزشی حجاب و با علینژادها و علی نژادها استفاده می کنند. امینی ها در ته سعی در از بین بردن حیا و کرامت زن دارند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین هدف دشمن از بین بردن بنیان خانواده است، گفت: دشمن به خوبی می داند که وقتی زن را به عنوان قلب خانه فساد کند، ندانسته خانواده متلاشی می شود.

صلاحی تصریح کرد: امروز مجهز شدن به سلاح سواد رسانه ای یک ضرورت برای شگرد رسانه ای دشمن است چرا که دشمن می خواهد با استفاده از ابزارهای سایبری اخبار جعلی را با مضمون مهسا امینی به مردم القا کند.

وی ادامه داد: سکته قلبی مهسا امینی کاملا تصادفی بود و به زودی با انتشار فیلم توسط پلیس، شگردهای رسانه ای دشمن خنثی می شود و گستاخی او باقی می ماند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: خانواده ها هیچ خبری را در فضای مجازی نپذیرند و اخبار را از منابع موثق دنبال کنند.

صلاحی در پایان خاطرنشان کرد: آزادی که در کشور ما وجود دارد در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود. مردم برای اطلاع از این موضوع باید از مهاجران این موضوع را جویا شوند و با مجهز شدن به سواد رسانه ای خود را در واکسیناسیون این فضای مجازی می یابند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید