راه حل مسئله فلسطین برگزاری رفراندوم با ساکنان اصلی آن است/ هدف استکبار; تخریب هویت دینی قدس


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835002

محمد آقامیری گفت: تنها راه حل فلسطین بر اساس سیاست اصولی ایران بازگشت همه فلسطینی ها به سرزمین خود و اعلام رفراندوم برای تعیین سرنوشت مشترک کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد آقامیری، مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: مقاومت در برابر دشمنان تنها راه پیروزی و تقویت کشور است و تلاش رسانه های غرب برای کاهش انگیزه در جبهه مقاومت با شکست مواجه خواهد شد زیرا مقاومت در جریان نظام پیروز است. انقلاب.

وی ادامه داد: حضور پرشور و گسترده مردم در روز قدس بار دیگر نشان می دهد که ایران حامی ملت مظلوم فلسطین است و این حمایت تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه خواهد داشت.

آقامیری افزود: صهیونیست ها با دیدار با مقامات کشورهای عربی به دنبال عادی سازی روابط و به حاشیه راندن مسئله فلسطین بودند اما انجام عملیات های شهادت طلبانه مسئله فلسطین را در کانون حوادث منطقه قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: بر خلاف دیگر کشورهای عربی استعمارگر، فلسطین دارای هویت و اصالت است و دشمن می خواهد هویت دینی آن یعنی مسجد الاقصی را از آن بگیرد و مردم فلسطین هرگز این ذلت را نمی پذیرند.

وی با بیان اینکه اهانت غرب به ساحت مقدس قرآن نشان دهنده ضعف آنها در برابر اسلام است، گفت: اما این رشد گرایش به اسلام تا ظهور امام عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

آقامیری ادامه داد: مردم فلسطین بیش از 70 سال است که با رژیم اشغالگر مبارزه می کنند و ما نباید جوانان غیور فلسطینی را در این شرایط تنها بگذاریم و باید با شرکت در راهپیمایی روز قدس از آنها حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه روز قدس نماد حفاظت از مظلومیت فلسطین است، افزود: برای دفاع از مظلومیت فلسطین و قدس، همه مسلمانان باید متحد شوند و یک صدا حرف بزنند تا نابودی اسرائیل زودتر به وقوع بپیوندد.

اسراییل امروز در برابر قدرت ایمان و عقلانیت معنوی مجهز به آخرین فناوری ها در جبهه مقاومت می بیند که منافع حیاتی اش در حال شکست است و بنابراین آمریکای رو به زوال تا زمانی که نرسد نمی تواند آن را نجات دهد. ، او گفت. آمریکا نابود شده است.

آقامیری در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه حل فلسطین بر اساس سیاست اصولی ایران، بازگشت همه فلسطینی ها به وطن و برگزاری همه پرسی برای تعیین سرنوشت مشترک کشور است و هر تصمیم دیگری از جمله سازش، دوری بزرگ از آرمان های کشور است. فلسطین قهرمان.» خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید