راه حل مسئله فلسطین مقاومت و رفراندوم است


ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834850

معاون وزیر امور خارجه گفت: راه حل مشکل فلسطین سخت افزاری (مقاومت) و نرم افزاری (رفراندم) است، بنابراین هرکس هر چه زودتر به تجاوز و اشغالگری پایان دهد و همه فلسطینی ها را مجبور به بازگشت به سرزمین خود کند، صلح پایدار را در این کشور به ارمغان خواهد آورد. منطقه و جهان خواهد آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی باقری معاون وزیر امور خارجه امروز (چهارشنبه) ج اولین همایش همه پرسی فلسطین در دانشگاه امام صادق(ع)ع) وی گفت: فلسطین پدیده‌ای است که ارزش‌های انقلاب اسلامی اعم از عدالت، استقلال، هژمونی و… در آن به‌طور چشمگیری بازتاب یافته است. قلبها سیاست و اقتصاد و امنیت موقت و معلق برخی از دولت ها مستقر هستند.

وی افزود: حداکثر کارکرد پیش نویس پیمان ابراهیم برای رژیم صهیونیستی تنفس مصنوعی به این رژیم اشغالگر است.

معاون وزیر امور خارجه تصریح کرد: در میان همه مسائلی که در مسئله فلسطین مهم است، هیچ موضوعی از اهمیت انسانی وجود ندارد. جان و اینها حقوق بشر نیست، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی منشوری است که در نقض حقوق جهانی بشر تجسم یافته است.

حفاری افزود: رژیم صهیونیستی هفت دهه است که تنها مالک دایره بوده است المعارف نقض همه جانبه حقوق بشر

وی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین بحث بر سر یک قطعه زمین نیست، گفت: زیرا رژیم صهیونیستی نماد نقض سیستماتیک (سیستماتیک) حقوق بشر در طول تاریخ و در سطح جهان است. صلح پایدار در فلسطین برقرار خواهد شد بر اساس باید عدالت وجود داشته باشد و عدالت ربطی به تجاوزات و اشغالگری صهیونیست ها ندارد.

وی گفت: حمایت غرب از صهیونیست های اشغالگر، ادعاهای لیبرالیسم در مورد حقوق بشر و دموکراسی را به چالش کشیده است.

باقری با بیان اینکه تروریسم محصول تجاوزات و اشغالگری رژیم صهیونیستی است، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی واقعاً نماد انحصاری تروریسم دولتی است، تصریح کرد: هر ابتکاری که به تجاوزات و اشغالگری در فلسطین پایان ندهد، پاسخ اینطور نیست، اما اشتباه است.

وی تاکید کرد: تصمیم موضوع سخت افزار فلسطین (مقاومتو نرم افزاری است (رفراندم) تا هرکس قبلاً به تجاوز و اشغالگری پایان دهد و همه فلسطینی ها را به وطن خود بازگرداند صلح پایدار را برای منطقه و جهان به ارمغان می آورد.

این را معاون وزیر امور خارجه اعلام کرد مقاومت وی افزود: همه پرسی سکه ای دوجانبه برای حقوق ملت فلسطین است که در عمل به حل و فصل پایدار مسئله فلسطین در اسرع وقت منجر می شود. مقاومت این حق مسلم مردم فلسطین است که کمک کنند مقاومت این وظیفه همه کسانی است که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند، بنابراین کسانی که از مبارزه مردم فلسطین علیه تجاوز و اشغالگری حمایت نمی کنند باید به عنوان ناقض حقوق بشر یا حداقل به عنوان حامی نقض حقوق بشر تلقی شوند. مؤاخذه بودن.

حفاری ها اعلام کردند: رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن در تلاش برای از بین بردن فلسطین هستند. عدم اطلاع از آن فكر كردن مقاومت ریشه در اعماق قلب و روح ملت های منطقه به ویژه مردم فلسطین و در نتیجه فلسطین دارد. تضعیفی نیست.

وی با اشاره به اینکه با وجود گذشت حدود هفتاد سال از اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها، این رژیم همچنان با چالش بحران مشروعیت از بیرون و بحران هویت از درون مواجه است، افزود: بنابراین برنامه ریزی بلندمدت برای این رژیم یک سراب خواهد بود.

معاون وزیر امور خارجه گفت: صهیونیست ها معتقدند با زور و جنایت می توانند اشغالگری را مشروعیت بخشند. عدم اطلاع از آن تداوم تجاوز و جنایت به عنوان یک تهدید داخلی آرهاو استقرار این رژیم را در خطر جدی قرار داد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید