دشمن در استراتژی جدید بنیان خانواده‌ را هدف قرار داده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

فرمانده نیروی زمینی گفت: ماموریت مقابله با جنگ نرم دشمن مهمتر از جنگ سخت است و از این رو باید به مبانی جنگ نرم بین خانواده ها توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ کیومارت حیدری فرمانده نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران در همایش تربیت و تعالی خانواده های کارکنان ارتش در منطقه پرندک که به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر 23 نازدزا برگزار شد، به سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: مرکزی. ولایت، عدالت محوری و شایسته سالاری، سه اصل مهم در فرماندهی نیروی زمینی ارتش است که در این میان اولین و مهمترین اصل، ولایتمداری است که بر اساس آن همه برنامه ها بر اساس منویات مقام معظم رهبری انجام می شود.

وی با بیان اینکه امروز مرجعیت دینی نماد عینی راه راست در جامعه است، تصریح کرد: رفتار اجتماعی درست و عابدانه در عصر حاضر با غیبت امام عصر (عج) مشوق وجود مبارک مرجعیت دینی در جامعه و دین است. مردم نیز باید از او حمایت کنند.در مقابله با تهدیدات دشمنان ولی فکیه باشید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه دشمنان سرمایه گذاری هنگفتی برای ضربه زدن به نهاد خانواده انجام داده اند، گفت: ماموریت مقابله با جنگ نرم دشمن مهمتر از جنگ سخت است و به همین دلیل باید برای روشن کردن آن توجه ویژه شود. پایه های جنگ نرم بین خانواده ها

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: توجه ویژه به مبانی جنگ نرم، بهره برداری از فرصت ها، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و الگوگیری از ائمه معصومین (ع) موجب تغییر تدریجی و شکست اهداف شوم می شود. دشمنان در این جنگ ترکیبی

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با اشاره به راهکارهای پیروزی در جنگ نرم دشمنان خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی، تعهد، اخلاق اجتماعی، تقوا و عفاف، احیاء و گسترش الگوها و نمادهای ایرانی اسلامی و رعایت موازین اسلامی. با محوریت روحیه جهادی، از جمله راهکارها شکست دشمنان در عرصه عفاف و حجاب است.


آیا این خبر مفید بود؟