دشمن از دست مردمی که برای انقلاب تلاش می کنند عصبانی است/ امنیت و وحدت ملت را هدف قرار داده اند


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907075

استاد دانشگاه علی محمد جلوه امنیت و وحدت را دو موضوع مهم و اساسی برای پیشرفت کشور دانست و گفت: دشمن با به چالش کشیدن این موضوع در صدد ایجاد بلاتکلیفی و تفرقه بین اقوام و مذاهب مختلف است که قابل درک است با این موضوع مواجه خواهد شد. عقل ملت..

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمد جلوه استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنانمان در شیراز و با اشاره به رویارویی دشمنان با مولفه نیرو در کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران. قطعاً دشمنان زیادی دارد، دشمنان قسم خورده ای که به شدت عصبانی هستند و با هر فرد و مؤلفه ای در هر منطقه ای که قدرت تولید می کند و آن را هدف قرار می دهد، مخالفت می کنند.


«امنیت و وحدت» دو مولفه تولید انرژی در کشور

وی به «امنیت و وحدت» به عنوان دو مولفه تولید انرژی در کشور اشاره کرد و گفت: امنیت و وحدت دو موضوع مهم و اساسی در توسعه کشور است و دشمن با به چالش کشیدن این دو مولفه درصدد ایجاد ناامنی و تفرقه است. در میان اقوام .و ادیان مختلفی وجود دارد که البته با خرد ملت در تضاد خواهد بود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: دانشجویان، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی یکی از محورهای تولید انرژی هستند، بنابراین در علم و سیاست فرقی نمی کند، دشمن با تولید برق مخالف است.

جلوه با اشاره به علت حوادث اخیر در کشور تصریح کرد: بسیاری از آن به عوامل داخلی کشور مربوط می شود، اگر شهرک ها بیش از خود به مردم توجه می کردند شاید شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم. حوادث

وی با اشاره به نامه 53 نهج البلاغه گفت: امیرالمومنین (ع) رو به مالک کرد و فرمود: بر توده مردم تکیه کن که این اموال در هنگام فراوانی نعمت راضی نمی شوند و نمی کنند. بار مردم را در مواقع سختی بر دوش خود حمل کنند».

این استاد دانشگاه گفت: شهدای ما در طول تاریخ انقلاب از همان طبقه پابرهنگان بودند و جزء توده مردم بودند، اما متأسفانه بهای آن را به کسانی دادند که در زمان انقلاب به میدان نیامدند. مشکل.

جلوه با اشاره به اینکه هدف دشمن همیشه اماکن مذهبی نیست، بلکه به دنبال ایجاد ناامنی هستند، گفت: بمباران شورای اسلامی، رژه نیروهای مسلح در اهواز و حوادثی از این دست را در سال های اخیر شاهد بوده ایم اما در حوزه مذهبی. مکان ها ، به دلیل کثرت مردم انقلابی و جدی بودن بمب خبری و تراکم جمعیت هدف قرار گرفت و پس از این حادثه عده ای خواهان شورش داخلی در کشور با حمایت شیعیان انگلیسی و آمریکایی هستند که هر دو مورد حمایت هستند. انگلیس و عربستان سعودی می خواهند این موضوع را با اختلاف شیعه و سنی به نفع خود تمام کنند که اگر این آتش شعله ور شود قطعا هزینه زیادی برای کشور خواهد داشت.


مردم همیشه حاضر در صحنه انقلاب دشمن را عصبانی می کنند

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام پس از حوادث اخیر کشور دچار سردرگمی شده اند، یادآور شد: این دشمن عقده انقلاب را دارد، آمریکا در حال از دست دادن مواضع خود جدا از ایران است و مسئله مردم همیشه در صحنه است. بحث هم شد، غضب دشمن است، بنابراین در کنار انقلاب، با ملت هم مشکل دارند، بنابراین در چنین اماکن مذهبی مشکلات را حل می کنند.

این استاد دانشگاه پس از حادثه اخیر راهکاری را برای دولت و مردم ارائه کرد و تاکید کرد: دولت باید به توده مردم توجه بیشتری داشته باشد و در نتیجه به این ملت شایسته و شایسته خدمت کند و در قدم بعدی بنیانگذاران شرایط کنونی باید حذف شود به تعبیر امیرالمومنین(ع) این افراد کارگر میدان هستند، به کمترین میزان راضی و قدردان هستند، پس این گروه مواظب باشند.

جلو با بیان اینکه مردم باید طعم جمهوری اسلامی را بچشند، تصریح کرد: دولت ها در طول تاریخ انقلاب چندان انقلابی نبودند، بنابراین اشتباه کردیم و باید در رأس نظام افرادی باشند که برای مردم و مردم فداکاری کنند. مردم باید طعم جمهوری اسلامی و عدالت و خدمت را بچشند، ملت برای دولتمردان باید تابع باشد نه روش و دولتمردان سعی کنند بار را از دوش مردم بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید