دشمنان خارجی و مزدوران داخلی امنیت ایران را هدف قرار داده اند


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906496

حجت الاسلام حیدری گفت: دشمنان خارجی و مزدوران داخلی با اقدامات خود امنیت ایران را هدف قرار می دهند تا مردم را علیه یکدیگر قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز ضمن محکومیت حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ گفت: حادثه دلخراش تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ سلام الله علیها. این مصیبت وارده را که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از مردان، زنان و کودکان شد، به ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم. این جنایت بزرگ که توسط محور یهودی-عربی طراحی و توسط داعش خبیث انجام شد نشان از عمق کینه توزی دشمنان ملت ایران و نقشه های شومی است که در سر دارند.

وی تصریح کرد: دشمنان خارجی و مزدوران داخلی آنها با اقدامات خود امنیت ایران را هدف قرار داده اند تا مردم را علیه یکدیگر قرار دهند و به هدف شوم خود که تجزیه ایران است برسند. البته مردم شریف ایران حق دارند از مشکلات اقتصادی و برخی مشکلات دیگر گلایه کنند، اما قطعاً خشن و مخرب نیستند زیرا به خوبی می دانند که بلاتکلیفی فقط به نفع دشمنان ایران است و به ضرر مردم است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: در این برهه حساس مهم حفظ همبستگی ملی و پرهیز از هرگونه اختلاف و درگیری است. اگر به فکر وطن است، کافی است نقشه دشمن را بفهمد و در میدان دشمن بازی نکند.

وی خاطرنشان کرد: به عشق ایران عزیز هوشیاری خود را حفظ کرده و با اتحاد و انسجام ملی جلوی اجرای نقشه های شوم دشمنان را بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید