دشمن عزت زنان را هدف قرار داده است/ دشمنان به دنبال حذف حجاب از جامعه ایران هستند


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901057

این روزها دشمنان به نام مهسا امینی حجاب و حجاب را نشانه رفته و با بیرون کشیدن حجاب از سر زنان ایرانی و تحریک جوانان به دنبال رسیدن به این هدف هستند که باید گفت توهم است. ، مانند گذشته.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، زنان ایرانی قبل از ورود اسلام به ایران حجاب کامل داشتند و به عنوان بهترین و مشهورترین زنان جهان شناخته می شدند.محققان تمدنی مانند ویل دورانت معتقدند زنان عصر هخامنشی تنها زمانی که بودند از خانه بیرون می رفتند. باید خود را پوشانده باشند و هرگز آشکارا با مردان جامعه آمیزش نداشته باشند، همچنین در منابع یونانی آمده است که در زمان هخامنشیان زنان ایرانی در مواقع لزوم از خانه خارج می شدند و آنها را در چادرهایی با در بسته می گذاشتند.
اگرچه استفاده از چنین چتری منحصراً برای ثروتمندان در نظر گرفته می شد، اما مردم عادی نیز از نمونه کوچکتری از آن استفاده می کردند و حتی محققان می گویند این چتر که پوششی برای زنان بود، به تدریج ظاهر خود را تغییر داد و شکل فعلی را به خود گرفت. نام چادر هنوز پابرجاست، زیرا ایرانیان از دیرباز به عفت اهمیت می‌دادند، زنان آن‌ها را با چادر یا پوشش‌های دیگر می‌پوشاندند و در میان مردان ظاهر می‌شدند.
این در حالی است که امروز و پس از انقلاب اسلامی، دشمنان دریافته اند که نمی توانند از هیچ توطئه و ترفندی برای گمراه کردن زنان و جوانان ایرانی استفاده کنند، بنابراین وارد فرهنگ اصیل ایرانی شدند و برای جوانان ایرانی برنامه ریزی های بلندمدت کردند. مخصوصاً برای دختران و بانوان، حجاب را یکی از موارد مهمی قرار دادند که رهبر انقلاب نیز به آن اشاره کردند.

دشمنان به دنبال حذف حجاب از جامعه ایران هستند

این طرح ها به گونه ای است که حتی در دوران تحریم ایران، شرکت ها و برندهای مهم خارجی پوشاک به راحتی در ایران به فعالیت خود ادامه می دادند یا برندهای جدیدی وارد بازار ایران می شدند تا جوانان را به سمت خود جذب کنند.
این در حالی است که امروزه در برنامه های ماهواره ای و فضاهای مجازی شاهد القای فحاشی ها و برنامه هایی هستیم که منطبق بر باورها، فرهنگ ها و آداب و رسوم کشورهای غرب و شرق نیست، اما هدف آنها این است که تخریب افکار و ذهن جوامع اسلامی
حجت الاسلام حسینی عضو شورای علمی پژوهشکده علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به تاریخ اندلس گفت: فعالیت جوامع غربی و ضد اسلامی در جهان امروز تکرار تمام عیار است. دوره اندلس که پس از ناکامی های پی در پی اروپایی ها تصمیم گرفتند مسلمانان را از پایبندی به اعتقادات دینی خارج کنند.
وی با اشاره به نارضایتی غرب از پیشرفت ها و موفقیت های ایران در عرصه های علمی، ورزشی، سیاسی، اقتصادی و … اذعان داشت: این تحولات برای جوامع غربی ناخوشایند است، بنابراین با ایجاد شبهه و نفاق و برهم زدن نظم و امنیت کشور. فکری، اقتصادی و… یاس و ناامیدی مسلمانان از حکومت اسلامی را در دستور کار قرار دادند.
با این حال، زن مسلمان ایرانی همیشه به داشتن حجاب عالی افتخار کرده است. حجاب اجباری شده است تا زنان بتوانند آزادانه و راحت در اجتماع ظاهر شوند و برخلاف آنچه جاهلان و مغرض ها می گویند حجاب وسیله ای برای خانه نشینی زنان نیست. امروزه زنان محجبه ایرانی در همه زمینه ها به موفقیت های بزرگی دست می یابند و کسانی که حجاب بالا را انتخاب کرده اند. چتر، موفق تر هستند.
از سوی دیگر مقام معظم رهبری با اشاره به موضوع حجاب در جامعه و اینکه دشمن تلاش می کند از نقاط ضعف کشور ما برای آسیب رساندن به کشور استفاده کند، فرمودند: مردم در معرض آسیب هستند و همه باید مراقب باشیم. از رفتار ما و برخی از مظاهر خودافشاگری را می شناسیم، بی اطلاعی و عدم رعایت حجاب و عفاف آثار مخرب و ماندگاری بر اخلاق و سیاست جامعه دارد و خود زنان باید در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به اینکه حجاب به معنای منزوی کردن زنان نیست، گفت: اگر کسی چنین برداشتی از حجاب داشته باشد، برداشتی کاملا اشتباه است. مسئله حجاب به معنای جلوگیری از اختلاط و معاشرت آزادانه زن و مرد در جامعه است. زیرا آمیزش و آمیزش بی قید و شرط برای جامعه و نیز برای زن و مرد به ویژه زنان مضر است. 26/10/68

دشمن عزت زن را نشانه رفته است

اکنون این روزها دشمن با رمز مهسا امینی فعالیت خود را در مورد حمله به حجاب و چادر زنان ایرانی آغاز کرده است. امروز خود این منافقین اعلام کرده اند که سرنوشت مهسا امینی برایشان مهم نیست و فقط به دنبال اهداف خود هستند و می خواهند از این آب گل آلود ماهی خودشان را بگیرند.
لذا دکتر فاطمه جوادی; دانشیار دانشگاه تهران و رئیس مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید کشور با اشاره به استفاده ابزاری از حضور و نام زنان در قیام های اخیر گفت: به نظر من اگر نظام می خواست موفق شود، اشتباه کرد که زودتر این صفحه را ورق زد. . ما برای زنان برنامه داشتیم و داریم. مقام معظم رهبری از سال 1392 از «الگوی سوم زن مسلمان» سخن گفته اند. زنی که نه شرقی است و نه غربی. بلکه زن تاریخ و تمدن می آفریند. زن پیش از ما تا به حال برخاسته است، اما دشمن به فرزندان ما دستور می دهد که شال های شما را از طریق موجودی به نام علی نژاد در آتش بیندازند. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ از طرفی شبکه های خودشان هم برنامه می دهند و می گویند حجاب و ناموس نیست، ما می خواهیم آزاد باشیم هر کاری می خواهیم بکنیم. در این طرز تفکر، اولین ضربه زن است. حیثیت زن از دست آنها می رود.
وی ادامه داد: باید بدانیم که دشمن دغدغه هویت ما را دارد. مشکل دشمن حجاب اختیاری و اختیاری نیست. این را باید برای جوانان توضیح داد. جوانان باید بدانند که مشکل دشمن هویت دینی ماست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید