دشمنان «امنیت» کشور را هدف قرار داده اند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح الله لک آبادی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک در خصوص اتفاقات اخیر کشور اظهار داشت: اگر در بازی در حال انجام توسط دشمنان فراتر از پازل نگاه کنیم، بسیاری از سوالات روشن می شود. به عضویت سازمان شانگهای درآمد از یک سو هژمونی جهان در حال تغییر است و ایران نقش یک بازیگر مهم منطقه ای و بین المللی را بازی می کند، اما هنوز دشمن نه خوابیده و نه استراحت می کند.

وی افزود: امروز که جنگ روسیه و اوکراین آغاز می شود اتحادیه اروپا با بحران انرژی دست و پنجه نرم می کند یا ترکیه در آذربایجان با ارمنستان درگیر است و به دنبال کشاندن ایران به این درگیری هستند یا عربستان سعودی ایران، رقیب اصلی انرژی، می داند که تمام تلاشش این است که هزینه های خود را حذف کند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در فضای داخلی رژیم صهیونیستی اسرائیل نیز اختلافاتی وجود دارد و آنها نیز سعی می کنند این درگیری های داخلی را به یک شکل یا زمانی که آمریکا از رقابتی که با چین یا روسیه داشت احساس آرامش می کند به خارج منتقل کنند. او آرامش خود را حفظ می کند، سعی می کند از این مسابقه دور بماند.

وی گفت: وقتی همه معماها را با هم بررسی می کنیم، می بینیم که در هر مورد اتحادیه اروپا به دنبال انرژی است، ترکیه به دنبال مسیر شمالی و عربستان سعودی به دنبال حذف رقیب سنتی و قوی خود بخشی از گروهک منافقین چون در حال زوال هستند نابود کن و تمام شد در آخرین پاهاست پس وقتی به این همه نگاه می کنیم می بینیم که دشمنان با همگرایی سعی دارند توپ بازی را به خاک ایران بیاورند پس حیف نیست در خرج کردن پول و استخدام افراد.

لک آبادی گفت: اگر به شرایط داخلی کشور توجه کنیم، می بینیم که شرایط سخت نیست و خوب است، اما نباید فراموش کرد که اگر با دشمنی که تلاش می کند، همدل نباشیم، ایران قدرتمند که آرزوی همه ایرانیان است، اجرایی نخواهد شد.»

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمنان فکر می کنند چون ایران متشکل از اقوام و سلایق مختلف و چندگانه است، می توانند آن را تقسیم کنند، اما این یک رویای دروغین و یک خواب آشفته است که هرگز تعبیر نمی شود، اما باید خودمان را هم جمع کنیم. حواس

وی با اشاره به اینکه امروز پرچم نماد کشور ماست و همه زیر پرچم هستیم، خاطرنشان کرد: همه نخبگان و افرادی که اهل فکر و قلم هستند باید درست بنویسند، درست فکر کنند و همدل باشند تا انشالله مشکلاتی که وجود داشته باشد حل خواهد شد

لک آبادی تصریح کرد: وقتی امنیت داریم و نیروهای امنیتی و پلیس ما در امان هستند. متأسفانه گاهی ناآگاهانه و با تشویق دشمنان اتفاقاتی می افتد که یک مورد زیاد است، وقتی پلیس ما در امان نیست، زن و بچه ما چگونه می توانند در امان باشند؟ چگونه کشور می تواند امن باشد؟ در واقع خلبانی که دشمن هدف قرار داده امنیت ماست.

وی افزود: زمانی که تمام تلاش پلیس برای برقراری امنیت و نظم در کشور است، متأسفانه برخی افراد متفاوت رفتار می کنند. باید گفت که کار شورشیان محکوم و نادیده گرفته می شود و پلیس و پلیس ما سرکوب می شوند.»

این کارشناس مسائل سیاسی به کودتا در کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: ما در منطقه صلح آمیز نیستیم و همه دشمنان در تلاش هستند تا امنیت را از ایران سلب کنند و از ظهور یک ایران قدرتمند جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: اخیراً قوه قضاییه اعلام کرده است که ما آماده گفتگو هستیم و برخی از اعتراضاتی که مردم دارند اعتراضات مشروع است. به عنوان مثال، بیکاری که باعث نگرانی برخی خانواده ها می شود باید مورد توجه قرار گیرد.

لک آبادی تصریح کرد: بخشی از مشکلات کشور ناشی از تحریم ها است و بخشی از آن ناشی از مدیریت ناکارآمد در برخی ادارات داخلی است و همه دست به دست هم می دهند، بنابراین گاهی فضای اقتصادی که امروز جوانان ایرانی می توانند از آن برخوردار شوند، نیست. وجود دارد و اینها معترض هستند و وقتی چنین فضای غبارآلود وجود دارد این اعتراضات اصلا منعکس نمی شود و مطالبه اصلی شنیده نمی شود.

وی تصریح کرد: در خارج از کشور نیز سعی می کنند فضا را به گونه ای آلوده کنند که صدای درست و اعتراض درست جوانان ما به گوش مسئولان نرسد به طوری که وقتی شخصی بانک، آمبولانس و… را آتش می زند. . دیگر جای بحث نیست پس باید برای آرامش در غبار شما تلاش کرد، از طرفی مسئولان هم گوش کنند، بنشینند، صحبت کنند و به اعتراضات مردم گوش دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما افراد بسیار خوبی داریم، وقتی در بحران هستند مشخص می شود این جوانان از اول انقلاب تا امروز چه کرده اند و از این به بعد باید دغدغه و صحبت کنیم تا همه بتوانند غلبه بر بحران با موفقیت

لک آبادی تصریح کرد: باید به مشکلات خارج از گود نگاه کنیم چرا که شرایط بین المللی بسیار مهم است، امروز دنیا در حال تغییر هژمونی است و ایران نقش یک بازیگر قوی در منطقه و فضای بین المللی را ایفا می کند و این همه چیز است. تلاش دشمن برای رفع این مشکل به هر دلیلی.

وی افزود: یک روز در دفاع مقدس به ما سیم خاردار هم نفروختند و شرایط به گونه ای بود که همه دنیا علیه ما سلاح می فروختند اما امروز کشوری مانند روسیه می آید و از ایران پهپاد می خرد و این باید باعث افتخار باشد که جوانان، نخبگان و دانشمندان ما کشورهایی که ادعای ابرقدرت دارند بیایند و به کشور ما برسند.

این کارشناس سیاسی گفت: به نظر من جنگی که وجود دارد، جنگ رسانه ای است، یعنی در رسانه خیلی مهم است که بفهمیم چه اتفاقی می افتد و ما باید در این جنگ رسانه ای درست عمل کنیم، بیاییم عمل کنیم و بازی کنیم. یک نقش.

وی گفت: ببینید رقبا و دشمنان چگونه با قدرت در رسانه عمل می کنند و صف آرایی می کنند! ما کجای تاریخ رسانه هستیم؟ بنابراین باید دقیق، هنرمندانه و عالمانه وارد عرصه رسانه شویم تا انشاءالله ایران به آنچه شایسته است برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید