رئیسی: جاهلیت مدرن امروزی قدرت رسانه را دارد/ امروز تمدن کشورها با شاخص های اخلاقی بسیار زشتی چون همجنس گرایی شناخته می شود.

رئیسی: جاهلیت مدرن امروزی قدرت رسانه را دارد/ امروز تمدن کشورها با شاخص های اخلاقی بسیار زشتی چون همجنس گرایی شناخته می شود.

روز جدید رئیسی، عدالت از دست رفته امروز بشریت و اهل بیت(ع) را رمز عدالت خواهی دانست و گفت: امروز دنیا توجه ویژه ای به مکتب اهل بیت(ع) دارد.

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه هفتمین مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه امروز عدالت، انسانیت و اهل بیت(ع) از بین رفته است، اظهار داشت: امروز عدالت از بین رفته است. کلید عدالت خواهی در دنیا هستند و می فرمایند: عدالت چیزی است که در جان و فطرت همه انسان ها نهفته است و برائت و طهارت اهل بیت (ع) مظهر عدالت و راز اخلاق است. و معنویت

رئیس جمهور گفت: امروز توجه جوانان به ویژه در غرب به دین و معنویت بیشتر شده است و در این میان توجه به دین و معنویت بیشتر شده است که بر عهده اندیشمندان ارزشمندی است که در اینجا جمع شده اند.

رئیسی گفت: امروز دنیا به مکتب اهل بیت (علیهم السلام) توجه ویژه ای دارد چرا که در این مکتب حقیقت و عدالت کامل، انسانیت و عقلانیت وجود دارد.

رئیس جمهور اهل بیت(ع) را نماد وحدت امت اسلامی و همچنین نماد امید و امیدآفرینی در جامعه بشری دانست و افزود: این مجلس می تواند به محل ارتباط همه گروه های فعال در حوزه اسلامی تبدیل شود. جهان و کشورهای مختلف

رئیس کمیته اجرایی یادآور شد: امروز آمادگی سرمایه گذاری موثر در حوزه های مختلف را داریم و ارتباط علمی، فرهنگی و اجتماعی بین اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) می تواند آینده بسیار خوبی را رقم بزند.

رئیسی: امروزه تمدن کشورها با شاخص های اخلاقی بسیار زشتی مانند همجنس گرایی شناخته می شود/ جاهلیت مدرن امروز قدرت رسانه را دارد.

رئیس اجرائیه با اشاره به انواع جاهلیت در دوره های مختلف تاریخی گفت: جاهلیت مدرن امروزی همان جاهلیت گذشته است با این تفاوت که قدرت رسانه را دارد. جاهلیت مدرن مجهز به سلاح، رسانه، علم و فناوری است.

وی افزود: اگر در پایان نامه از عالمی نام برده شود، همه کف می زنند، اما اگر از امام صادق نام برده شود، می گویند آیا واقعاً صادق آل محمد چنین گفته است؟ اهل بیت نماد عدالت خواهی و نماد وحدت در امت اسلامی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید