زشتی زنان ارتباط مستقیمی با زندگی مجازی دارد


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902142

مومنی گفت: زنان در کشور نوع پوشش را خودشان انتخاب می کنند اما دشمن با دروغ های مجازی واقعیت را وارونه جلوه داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عاطفه مومنی، جامعه شناس و از مربیان جامعه زنان البرز در گفت و گو با خبرنگار «تیتریک» گفت: تغییرات فرهنگی در جامعه مصرفی باعث شده است که بدن افراد به عنوان بافتی دیده شود که می توان از آن برای تعیین جایگاه اجتماعی استفاده کرد. افراد و گرایش های مختلف آنها

وی ادامه داد: زنانی که پایگاه اجتماعی-اقتصادی بالاتر، سرمایه فرهنگی بیشتر و اعتقادات مذهبی قوی تری دارند، کمترین توجه را به مدیریت بدن خود دارند.

مومنی اضافه کرد: زنانی که پایگاه اجتماعی-اقتصادی پایین تری دارند و بالعکس مقبولیت اجتماعی و مصرف رسانه ای بیشتری دارند، نگرش مثبت تری نسبت به جراحی زیبایی و مدیریت بدن دارند.

این کارشناس تصریح کرد: زنانی که زندگی مجازی دارند بیشتر در معرض خودنمایی و حجاب هستند و این با تحقیقات ثابت شده است.

وی بیان کرد: زنانی که حضور فعال تری در فضای مجازی دارند بیشتر در معرض محتوای رسانه های خصمانه قرار می گیرند و ناخودآگاه برخی از آنها در ضمیر ناخودآگاه خود جای می گیرند و به سمت جراحی، زیبایی و نمایش گرایش دارند.

مومنی با بیان اینکه وقتی علت را ریشه یابی کنیم به سبک زندگی غربی می رسیم، ادامه داد: زن در غرب به عنوان کالا و ابزار شناخته می شود و برای افزایش ارزش خود به زیبایی روی می آورد. اقدامات.

این کارشناس افزود: از سوی دیگر دین مبین اسلام حجاب، عفاف و حیا را مظهر ارزش و منزلت زن قرار داده است و از این رو خانواده از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است.

وی تاکید کرد: حیا زن باعث حفظ نهاد خانواده و کاهش ذاتی آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

مومنی با بیان اینکه فیلمنامه مهسا امینی به حاشیه راندن حجاب و تخریب بنیان خانواده بود، گفت: زنان در کشور آزادانه زندگی می کنند و پوشش خود را انتخاب می کنند اما دشمن با دروغ های مجازی واقعیت را زیر و رو کرده است.

این کارشناس ادامه داد: مردم ایران عاشق کشورشان هستند و دشمن فقط توانست از تعداد انگشت شماری برای اجرای نقشه خود استفاده کند اما اظهارات رهبری شورشیان آنها را از مردم جدا کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حجاب جهاد زن است و دین مبین اسلام متواضعانه برای زن ارزش و جایگاه قائل شده است اما امروز دشمن با تدبیرهای مختلف می خواهد حقیقت را وارونه جلوه دهد، زنان باید نوع حجاب را بشناسند. حجاب را انتخاب کنید و حملات دشمن را خنثی کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید