منتظر قهرمانی استقلال باشید. خط و نشان ستاره محبوب استقلالی

منتظر قهرمانی استقلال باشید.  خط و نشان ستاره محبوب استقلالی

امیدرضا روانها هافبک سابق استقلال که ملقب به “امید رفت و برگشت” برای گلزنی اش در دربی بود، حالا به عنوان سرمربی جدید سایپا انتخاب شده است.

امیدرضا روانخواه در این باره می گوید: سایپا برای من به نوعی خانه است و افتخار می کنم که در گذشته پیراهن این تیم را بر تن کرده ام. با تشکر از اعتماد جناب آقای مهرداد سراجی مدیرعامل و سایر مدیران باشگاه سایپا. امیدوارم بتوانم با ارائه خودم پاسخگوی این اعتماد باشم.

وقتی از این مربی درباره وعده صعود به مدیران سایپا می پرسیم، پاسخ جالبی می دهد: قول صعود به مدیران سایپا؟ نه، بیشتر از آن مایل ها، به خودم قول دادم که بروم بالا. فصل گذشته با تیم خوب بادران در هفته آخر لیگ دسته اول و فقط به خاطر تفاضل گل به لیگ برتر سقوط کردیم و احساس می کنم کار نیمه تمام در لیگ دسته اول دارم. به خودم قول دادم این کار نیمه تمام را با یک تیم شایسته سایپا تمام کنم. من آگاهانه و با چشمانی باز این تیم را انتخاب کردم و برای موفقیت در آن برنامه دارم. البته این موفقیت باید گام به گام با همدلی، فداکاری، مجاهدت و گذشت به دست بیاید و می دانم بازیکنان و تیم سایپا همه این ویژگی ها را دارند.

سرمربی جدید سایپا که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه دارد، درباره پیروزی فرهاد مجیدی مقابل سپاهان اصفهان نیز گفت: این تیم بسیار سخت کوش است و گلزنی آسان نیست. امیدواریم امسال تیمی داشته باشیم که به نظر شایسته ترین تیم برای قهرمانی در لیگ بیست و یکم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید