منتظر اتفاقات ناراحت کننده در استقلال باشید

منتظر اتفاقات ناراحت کننده در استقلال باشید

جمشید شاه محمدی مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است سرمربی سرخ ها نسبت به دیدارهای قبلی اش مقابل ملوان ترکیب خوبی داشت و درخشش چند بازیکن مقابل تیم شمال کمک زیادی به این تیم در راه مبارزه برای قهرمانی و پیروزی مقابل کرد. ملوان.

بازی پرسپولیس و ملوان را چگونه ارزیابی کردید؟

پرسپولیس مقابل ملوان خوب و نرم کار کرد و البته انصافاً شمال در طول مسابقه هیچ وقت به ضد فوتبال روی نیاورد، بنابراین بازی پرسپولیس به خصوص در فاز هجومی جواب خوبی داد. پرسپولیس سه گل زد و بابت بازی هجومی خود دستمزد گرفت، اگرچه اگر موقعیت های گلزنی بهتری به دست می آمد می توانست با اختلاف پنج یا شش گل به پیروزی برسد، اما به هر حال یک برد و سه امتیاز با سه گل هدف پرسپولیس بود. چهره های سرخ به آن رسیدند و به بالای آن نزدیک شدند.

چرا پرسپولیس در 30 دقیقه اول دچار مشکل شد و میهمان با پرسپولیس بازی کرد؟

چرخش توپ مشکلی نداشت و من کمی مشکل را در خط جلوی تیم می دیدم که البته مقابل ملوان عبدی زحمت زیادی کشید و گل زد، هرچند شاید او می توانست در یک مورد بهتر عمل کند و گل بزند. مهاجم برزیلی هم گل زد و کار قابل قبولی انجام داد. خوشبختانه نقطه عطف این بازی درخشش ترابی بود که عالی کار کرد و بسیار قویتر از بازی های قبلی خود بود. ضمن اینکه بازگشت صادقی نیز بسیار مثمر ثمر بود و این بازیکن با گل زیبا و حضور فعال خود نشان داد که یحیی می تواند در حساس ترین لحظه فصل به او تکیه کند. در این میان یک نکته فنی دیگر هم بگویم که به نظر من سرمربی پرسپولیس مهدی ترابی را آزاد گذاشت. نکته ای که باعث شد این بازیکن گلزنی کند و بدرخشد تا یکی از ستاره های پرسپولیس مقابل تیم شمال باشد.

فکر نمی کنی مس کرمان در خانه مقابل پرسپولیس مشکل ساز شود؟

به نظر من تیم کرمانی آنقدر بزرگ نیست که برای پرسپولیس مشکل ساز شود و در واقع اگر پرسپولیس در اندازه واقعی خودش ظاهر شود هیچ تیمی نمی تواند با آنها رقابت کند. از طرفی پرسپولیس در کورس قهرمانی است بنابراین حتی در کرمان هم به مس امتیاز نمی دهد.

با توجه به شرایط بهتر در سپاهان، چقدر شانس قهرمانی پرسپولیس را داری؟

بازی ما با استقلال در لیگ تعیین کننده است. از طرفی به نظر من قدرت سپاهان بیشتر به خاطر حضور رامین رضاییان و درخشش این بازیکن در جناح راست است و اگر تیم های حریف این نقطه قوت سپاهان را ببندند، این تیم چندان موفق نخواهد بود. چون بیشتر با الگوی فوتبال بازی می کنند. به همین دلیل به قهرمانی پرسپولیس در لیگ ایمان و اعتقاد دارم.

با توجه به تساوی مقابل پرسپولیس در جام حذفی، فکر می کنید قرمزها چه شانسی برای قهرمانی دارند؟

پرسپولیس مقابل تیم‌های قوی بهتر بازی می‌کند، بنابراین من نگران بازی با گل گهر نیستم و معتقدم اگر پرسپولیس مقابل تیم‌های ضعیف بازی می‌کرد، کار سخت‌تر بود. بنابراین تیم های مطرح تری مقابل پرسپولیس با ادعا ظاهر می شوند و همین مشکل کار پرسپولیس را مقابل گل گهر راحت می کند.

به نظر شما کدام بازیکن در حمله بهتر است؟

عبدی شرایط خوبی پیدا کرده و حالا خوب می جنگد و گل می زند و بیشتر درگیر کارهای دفاعی است و در عین حال از قدرت جوانی استفاده می کند، اما مهاجم برزیلی و آل کثیر هم مهاجمانی هستند که می توان روی آنها حساب مثبت کرد. مسیر.

کدام یک از سه تیم رقیب را بهتر می شناسید؟

قول می دهم پرسپولیس قهرمان شود چون اکثر اهالی فوتبال و مردم به پرسپولیس اهمیت می دهند و این تیم از حمایت مردمی قوی تری برخوردار است، به همین دلیل سپاهان به پرسپولیس می بازد و استقلال هم به خاطر مشکلاتی که درگیرش بوده به تدریج مشکلاتش را بیشتر کرده است. همه چیز تأثیر منفی بر روند تکمیل او خواهد داشت. به نظرم موفقیت پرسپولیس بیشتر به خودش بستگی دارد و در نهایت یک جام داخلی به پرسپولیس تعلق می گیرد، البته فکر می کنم پرسپولیس پتانسیل دو جام را دارد چون سه برد در جام حذفی پرسپولیس را به قهرمانی می رساند.

در خصوص حضور سرمربی جدید تیم ملی چقدر به موفقیت تیم ملی کشورمان امیدوار هستید؟

به نظر من انتخاب خوبی انجام شد و گالنووی به شرط اینکه بیشتر به بازیکنان بومی تکیه کند در تیم ملی موفق خواهد بود. به نظر من بازیکنان لژیونر در مقایسه با بازیکنان ایرانی مهارت کمتری برای شنیدن صحبت های سرمربی ملی دارند، بنابراین استفاده بیشتر از بازیکنان بومی می تواند شرایط را برای موفقیت تیم ملی افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید