من اشتباهاتمان را جدی می گیرم

ساعت: 20:56
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780835

مربیان تیم های فوتبال فولاد و مس پس از دیدار خود در نشست خبری حاضر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله ویسی در نشست خبری پس از پیروزی برابر مس رفسنجان گفت: بازی بسیار سختی را پیش بینی می کردیم. ما دو بازی قبلی را زشت باختیم. ما کار ذهنی زیادی داشتیم اما بچه ها کمک کردند و تیم برگشت. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. خوشحالیم که سه امتیاز سخت را گرفتیم و به جدول برگشتیم.

وی افزود: توانستیم بر استرس غلبه کنیم و مقابل تیم سختی پیروز شویم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. شکست خوردیم و باید با تمام وجود برای سایر دیدارهای نیم فصل اول بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیت ایوب والی گفت: او بعد از مصدومیت خوب تمرین کرد و دوست داشت در بازگشت با بچه ها رابطه خوبی داشته باشد. مهاجمان حریف پشت خط دفاعی ما بازی می کردند و به همین دلیل به یک نفر نیاز داشتیم که یک دفاع خوب جمع کند و با بازیکنان صحبت کند. این بازیکن ایوب ولی بود و شرایط خوبی داشت.

ویسی در خصوص تغییرات فولاد در این بازی گفت: تیمی که دو بار ببازد خوب نیست در بازی سوم با همین ترکیب به زمین برود. ما نیاز به تغییر داشتیم. الجبوری اولین گل خود را امروز به ثمر رساند. ساسان می توانست گل بزند، بازیکن گاهی اشتباه می کند و گاهی کار هیجانی انجام می دهد. فرقی نمی کرد چه کسی بازی کند، همه بازیکنان با این ترکیب قسم خوردند که برنده شویم، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی در خصوص غیبت پاتوسی گفت: پاتوسی در بازی قبل مصدوم شد و در طول هفته با ما تمرین نکرد.

سرمربی فولاد درباره شرایط این تیم گفت: پنجره ما بسته بود و گفتم شرایط خوب است. وقتی پنجره باز شد، موفق شدیم یک بازیکن ببریم. تفکرات مربی قبلی متفاوت و قابل احترام بود. نوع بازی ما با فصل گذشته متفاوت است و زمان می برد. امیدوارم بچه ها زودتر به فکر ما عمل کنند. این تیم و مردم به شرایط خوبی نیاز دارند. من دوست ندارم هم تیمی بد باشم، دوست دارم هم تیمی خوبی باشم. ما مدیون خوزستانی ها هستیم امیدوارم روز به روز شادترشان کنیم.

ویسی درباره علت عقب نشینی فولاد در 20 دقیقه پایانی گفت: آنها از توپ های بلند و ضربات ایستگاهی استفاده کردند اما موفق نشدند. نمی توانستیم پرس کنیم، اما در همان شرایطی که تحت فشار بودیم، می توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم، اما نشد.

محمد ربیعی در نشست خبری پس از شکست مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خسته نباشید به تیم فولاد و بردش را تبریک می گویم. در مورد بازی هم با توجه به شناختی که از شرایط فولاد داشتیم، هدف ما کسب بازی در 15-20 دقیقه اول بود.

سرمربی رفسنجان کپر گفت: در پنج دقیقه اول اینطور نبود اما پس از آن لحظه توانستیم با پاس های پیاپی نظمی که می خواستیم را مهار کنیم.

وی افزود: در این نوع بازی ها گل اول بسیار مهم است زیرا شما بازی را کنترل می کنید و می خواهید از هیجان تیم حریف جلوگیری کنید متاسفانه در گل اول اشتباه بدی کردیم که این هم طبیعی است. چون مجید نصیری جوان است، هرچند بازیکن بسیار خوبی است و من پشت اشتباهات بازیکنان جوان می ایستم.

سرمربی تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: بعد از صفر شدن نتیجه شرایط تغییر کرد و باید بازی را به تساوی کشاندیم. در نیمه اول جلوتر بازی کردیم و در یک ضدحمله و اشتباه در خط دفاعی موقعیت بسیار خطرناکی به حریف دادیم. در نیمه دوم سیستم را تغییر دادیم، اما در شرایطی که مسابقه جور نشد، به اشتباه گل دوم را به ثمر رساندیم.

ربیعی اضافه کرد: بدترین اتفاقی که می توانست در یک مسابقه در آن مسابقه بیفتد مقابل رفسنجان بود. سپس دایره فشار را زیاد کردیم و گل زدیم، می توانستیم گل دوم را هم بزنیم، اما در پایان بازی بچه های ما در حالی که در برنامه من نبود و باید حوصله و تمرکز بیشتری داشتیم با هیجان بازی کردند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در حالی در رفسنجان به مصاف فولاد خوزستان رفتیم که به شدت به پیروزی نیاز داشتیم. این مسابقه را هم بردیم. امروز فولاد باید برنده می شد و به بازی بهتری برای آنها روی آورد. نمی توانم ضعف ها و اشتباهات دفاعی خود را نادیده بگیرم، آنها روز بسیار بدی را پشت سر گذاشتند و قطعا این موضوع را جدی خواهم گرفت. ما در مسیر اشتباهی می رویم. باز هم به تیم فولاد تبریک می گویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید