از بالای تریبون حرف او را به دل نمی گیرم

ساعت: 20:29
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798959

مربیان و هواداران گل گهر در نشست خبری پس از دیدار هفته چهاردهم که با برتری گل گهر به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر گاله نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر پس از پیروزی مقابل هواداران در نشست خبری گفت: به رضا عنایتی تبریک می گویم. آنها یک مربی و تیم بی ادعا هستند. در آن یک سال و اندی که من سرمربی گهر گهر بودم هیچ تیمی به ما فشار نیاورده بود. دلیل اول یک تیم هوادار خوب بود و دلیل دوم هم بازی قبلی ما. با پرواز مشکل داشتیم و بعد در باتلاق بازی کردیم. بعد پرواز کردیم که باعث افتادن بدنمان شد.

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می کنم. حق ما برنده شدن در این بازی نبود. حتی مجبور بودیم ببازیم و گاهی خوش شانس بودیم. تاکتیک آنها کاشته شد و اوت دستی بود. اما به هر حال خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. در اصل باید 27 امتیاز داشته باشیم. جدول ما 27 امتیاز است. بچه های ما نباید اینقدر زجر بکشند و از نظر روحی سقوط کنند چون کار نکردند. در این صورت باید حداقل در رتبه سوم جدول باشیم. سپس بچه ها 8 امتیاز گرفتند.

گاله نوح گفت: با دو تیم خوب دو تساوی داشتیم. دو بار سه امتیاز خوب گرفتیم. بچه ها کار بزرگی کردند و من از آنها تشکر می کنم. گاهی از آنها خجالت می کشم. به خاطر کار نکردن مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. خداوند کمک کند که این روند با این شرایط ادامه پیدا کند. به هر حال جدول ما 27 امتیازی است. هر کاری می خواهند بکنند. این کار را نباید با تیم خوب گل گهر از شهری که بدون هیچ ادعایی کار می کند انجام داد.

سرمربی گهر افزود: همه فوتبال گل گهر را دوست دارند اما کاری کرده اند که چند هفته است ما را عصبانی کرده است. درست است که می رویم اما تیم طراوت و نشاط گذشته را ندارد. ما با تجربه و مدیریت خوب و تلاش بچه ها تیم را برمی گردانیم اما با شهری که صادق است و مردم خوبی دارد این کار را نکنند. نمی دانم دلیلش چیست. نمی توانم یک کلمه بگویم!

کالانوی در خصوص تغییر زکی پور و تبریز گفت: می ترسیدیم این دو با دریافت کارت اخراج شوند. داور 8 کارت به ما داد اما نمی دانم چرا این کار را کرد. البته برخی از آنها حق داشتند، برخی دیگر نه، اما باید به قضات احترام گذاشت. هر دو عالی بازی کردند. تبریز و زکی پور یکی از بهترین بازی های خود را در نیمه اول انجام دادند. ما از ترس اخراج این کار را کردیم. ما باید این جزئیات را نیز در نظر بگیریم. با این حال باید به داوران احترام بگذاریم. ما لبه تیغ هستیم و نمی توانیم حرف بزنیم.

گوهر مربی گل درباره خط حمله این تیم گفت: در خط حمله مشکلی نداریم. اگر گل های خورده ما را کم نکند تیم دوم این رشته هستیم. هر چند مهاجم هدف نداریم. خدا بیامرزد یونس. آمدن کی روش به ما کمک زیادی می کند. اما او یک مشکل کوچک دارد. او یک سال و نیم است که در مسابقات غایب است اما از وضعیت بدنی خوبی برخوردار است. امیدواریم به شرایط بازی برسد. البته اگر از همان سال های اول انگیزه داشته باشد خط حمله ما 50-40 درصد افزایش پیدا می کند. قطعا یک مهاجم دیگر اضافه خواهیم کرد. در نیم فصل دوم شرایط خیلی سخت تر می شود.

وی با بیان اینکه تیمش با وجود بازی مستحق شکست نبود، گفت: باید حقیقت را به مردم بگوییم. وقتی بد هستیم، می گوییم خوب بودیم، مردم ما را مسخره می کنند و به ما می خندند. گفتم تا زمانی که در گل گهر بودم هیچ تیمی به خصوص در نیمه دوم اینقدر به ما فشار نیاورده بود.

کالانوی در خصوص وضعیت رضا شکاری گفت: او به حقش نرسید. رضا بازیکنی با استانداردهای اروپایی است. در سال های گذشته به درستی درمان نشده است. او یک بچه با اخلاق است و یک جاهایی باید آن اخلاق را در حد توانش قرار دهیم. او می توانست 50 تا 60 بازی ملی انجام دهد. در هوا کمی ضعیف بود. ما کار کردیم و الان شکوفا شده است. در خط دفاع ضربه محکمی به سرش زد. فکر می کنم با ادامه این روند او می تواند در لیگ های اروپایی بازی کند.

وی درباره تقویت تیم در نیم فصل گفت: به دنبال اضافه کردن یکی دو بازیکن هستیم. اگر داخلی نباشد به خارج از کشور می رویم چون در نیم فصل دوم دروازه ها کوچکتر و مسابقات سخت تر می شود.

* عنایتی: از بالای تریبون همه حرف های او را حساب نمی کنم

رضا عنایتی سرمربی هواداران در نشست خبری پس از دیدار مقابل گل گهر گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بازی خوب پیش رفت. متاسفانه با وجود امکانات زیاد نتوانستیم بازی را برگردانیم. این ماهیت فوتبال است. بچه ها با تمام وجود بازی می کردند. می دانستیم دشمن چقدر خطرناک است.

سرمربی تیم گفت: ویترین جوایز روی دروازه گل گهر بود که همیشه برای من قابل احترام است. قلعه نویی روی نیمکت هر تیم می نشیند و وزن اضافه می کند. امروز تیم ما با شجاعت کامل پیدا کرد. آنها تمام صحبت هایی را که در طول هفته داشتیم انجام دادند. در چند ضربات آخر بدشانس بودیم، هرچند دوست ندارم این کلمه را بگویم، اما این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم هواداری اضافه کرد: به بچه هایمان خسته نباشید می گویم. خدایا کمک کن هر چه زودتر بهبود پیدا کنیم و برگردیم. ما یک بازی حساس پیشرو داریم. این مسابقه را فراموش می کنیم و برای بازی بعدی آماده می شویم. من به تیمی که دوباره تمرین می کنم افتخار می کنم و از فوتبالی که آنها بازی می کنند خوشحالم.

عنایتی در خصوص اینکه به نظر می رسد این تیم تنها تیمی باشد که گل گهر را نگران می کند، گفت: همه باید در فاز دفاع و حمله شرکت کنند. ما نقاط ضعف خود را فقط به گردن مهاجمان نمی اندازیم. مقابل گل گهر حدود 14-15 ضربه ایستگاهی داشتیم که آمار بسیار خوبی است. با این حال، این اولین بار نیست که این اتفاق برای ما می افتد. البته در هر مسابقه در گرفتن موقعیت از حریف بی نقص بودیم و در این مسابقه خیلی بهتر بودیم. وقتی تیم گل نمی زند، مهاجمان مقصر نیستند. همانطور که وقتی مدافعان در را بسته نگه می دارند، کل دفاع تیم کمک می کند. انتظار من از بچه ها این است که بیشتر احساس مسئولیت کنند، مخصوصاً در فاز دفاعی که مدافعان خوبی هستند. وقتی نمی‌توانیم از همه این پیشرفت‌های ثابت استفاده کنیم، این فقط ضعف مهاجمان نیست، ما باید ساختار تهاجمی را بسازیم. باید برای نیم فصل دوم به فکر چاره باشیم. واقعا زحمات بچه های ما ستودنی بود.

وی درباره داوری مسابقه گفت: به داور خسته نباشید می گویم. خیلی خوب قضاوت کرد. از ته دل می گویم نه برای مسخره کردنش. او در همه جهات کاملاً مسلط بود. آنها در نیمه اول فقط در وقت اضافه مشکل داشتند. وقتی تیمی مثل گلگوتا می خواهد در دقیقه 10 وقت خود را از دست بدهد، یعنی ما خیلی خوب بودیم. امروز یکی از آن روزهایی بود که گلگوتا واقعاً می خواست به زودی وقت بگذارد و بازی کند. این برای من خیلی خوب است. فقط اعتراض به این صحنه بود که به نظرم 3 دقیقه خیلی کم بود. اما نیمه دوم زمان مناسبی بود. البته می‌توانست بیشتر بگیرد. در کل به تیم داوری خسته نباشید می گویم.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه آیا این بازی حاشیه هایی دارد یا خیر، گفت: نه، همه چیز خوب بود. صحبت از بالای تریبون اشکالی ندارد. برایم مهم نیست؛ همه انتظار دارند دوستان در باشگاه کار کنند. هر چی اون بالا گفت نوشیده ولی واقعا بی ادب نبوده و من اصلا وارد این موضوع نمیشم. این احساس است. وقتی هوادار احساساتی می شود باید صبورتر باشیم. از دیروز که وارد این شهر شدم هیچ بی احترامی نشده، فقط اتفاقات مثبت افتاده. من آن را دوست داشتم و از همه دوستانی که این فرصت را فراهم کردند تشکر می کنم و انتظارات من متفاوت نبود.

عنایتی درباره درگیری لفظی دو تیم گفت: زمانی که احساساتی می شویم و استرس داریم، طبیعی است. در همه جای دنیا وجود دارد و مختص ما نیست. شدت آن برای ما کمی بیشتر است. داور چهارم باید نیمکت را آرام کند. وقتی خودش تحریک کننده نباشد همه چیز خوب است. ما باید بیشتر روی این موضوع کار کنیم. امروز داور چهارم آرام بود و خیلی خوب دستور داد. خیلی محترم بود. موقعیت خاصی نبود و همه چیز برای یک مسابقه خوب آماده بود. تماشاگران بازی خوبی را دیدند و از همه دوستان تشکر کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید