حق باشگاه و هواداران استقلال را می گیرم/ برای خاله شادونه بیشتر از استقلال و پرسپولیس ارزش قائل هستند!


ساعت: 21:18
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892442

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مسئولان صدا و سیما برای خاله شادونی بیشتر از استقلال و پرسپولیس ارزش قائل هستند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی آجورلو روز چهارشنبه در نشست افتتاحیه نماد استقلال در بازار اصلی بورس اظهار داشت: انصافا اگر حسین قربان زاده معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی و همکارانش نبودند. این اتفاق خوب برای مغربی ها نمی افتاد و باید به خاطر همین حرکت جهادی و انقلابی باشد، خدا رحمتش کند. در 8 ماه گذشته بیشتر روی این موضوع تمرکز کرده ایم تا پس از سال ها انتظار بتوانیم قدمی رو به جلو برداریم و امروز باید این اتفاق خوب و مبارک را به همه فوتبالدوستان تبریک بگوییم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که این کار در یک اردوی جهادی شروع شد و همه برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش مضاعفی کردند. امروز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدون پوشش اطلاعات خود را نشان می دهند و جامعه می تواند ما را در تابلوی بورس تماشا کند. استقلال و پرسپولیس دو بنگاه اقتصادی بزرگ با هواداران میلیونی هستند که می توانند بازار را کنترل و اداره کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران یادآور شد: این کار شجاعت می خواهد که ترس از دردسر در دلشان راه ندهد و با درایت جلو بروند. اگر جسارت این تصمیم نبود مشکلات پابرجا بود امروز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دو قله بزرگ بورس را به دست آوردند و این آغاز راه با حضور 30 ​​میلیونی است. طرفداران امروز استقلال و پرسپولیس جزو تمام باشگاه هایی هستند که خودشان را لو داده اند و این اتفاق بزرگی است.

آجورلو تاکید کرد: با این روندی که شروع کرده ایم در 5 سال آینده ثروتمندتر می شویم و می توانیم بازیکنان بهتری جذب کنیم. ما نمی توانیم بدون صداقت یک گزارش 1000 صفحه ای به AFC بفرستیم، نباید حرف دروغی بزنیم و این موضوع جای توجه دارد.

وی با قدردانی از حمایت های رئیس جمهور گفت: به اولین رئیس اجرایی کشور آیت الله رئیسی تبریک می گویم. وزیر اقتصاد، ورزش و دادگستری با موافقت وی تصمیم گرفت حرکتی را آغاز کند که مهم ترین اتفاقات تصمیم گیری را به پایان برساند.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: متاسفانه عده ای ما را اشتباه قضاوت می کنند اما به همه آنها می گویم اگر حق ما را می دادید وضعیت استقلال و پرسپولیس امروز اینطور نبود. و ما تلویزیون را دریافت خواهیم کرد زیرا این حق هواداران و حق مردم است. صداوسیما ما از دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس محتوا تولید می کند اما حق این دو باشگاه را نمی دهد.

وی ادامه داد: آیا می توان ورزشگاه را اجاره کرد اما اجازه نمی دهند دوربین آنجا داشته باشیم؟ ما با پخش زنده مشکلی نداریم اما محتوای تولیدی این برنامه ها را پرسپولیس و استقلال در اختیار دارند. سوال من این است که صداوسیما برای برنامه خاله شادونه چقدر هزینه می کند؟ وقتی ساعت ها برنامه رادیویی تولید می کنیم، نباید حق خود را بگیریم؟

وی با اشاره به خرید سهام استقلال گفت: تا دیروز می گفتند استقلال و پرسپولیس دولتی هستند اما الان نیستند چون حدود 300 هزار نفر هستند و این درست است.

مدیرعامل استقلال تهران از همرزمان شهیدش یاد کرد و یادآور شد: ما به عنوان مسلمان نماز می خوانیم و اعتقاد داریم اما چرا ما را ناحق قضاوت می کنید؟ آیا ما به عنوان نوکر این نظام فاسد و ضد نظام هستیم؟ من با سیستم مالی فاسدی که وجود دارد مخالف هستم زیرا معتقدم عدالت باید اجرا شود. امروز من مردم را در مقابل نظام قرار نمی دهم زیرا معتقدم همه ما نظام هستیم. ما با احترام می گوییم بازی را به صورت زنده پخش کنید، اما برنامه تولید چطور؟ اسپانسر خودتان را پخش می کنید اما اسپانسر استقلال را پخش نمی کنید؟ این یک حق انسانی است.

وی ادامه داد: وقتی نمی توانم حق باشگاه استقلال را بگیرم از چه منبعی باید هزینه ها را پرداخت کنم؟ پول پادوانی و هزینه های دیگر از کجا باید تامین شود؟

دیدگاهتان را بنویسید