من این مدال را به مردم کشورم تقدیم می کنم


ساعت: 09:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898448

این اظهار نظر ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان پس از بازگشت به ایران از مسابقات جهانی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی کشتی 2022 – بلگراد صربستان، صبح امروز در میان استقبال گسترده مردم به کشور بازگشتند و به اظهار نظر پرداختند.


اطری: در فینال مبارزه را باختم

رضا اطری دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان پس از بازگشت به کشور درباره مدال کسب شده گفت: خدا را شکر توانستیم تیم را نایب قهرمان کنیم و تیم خیلی خوب کار می کند. من هم موفق به کسب مدال نقره شدم که این مدال را به همه مردم ایران تقدیم می کنم.

وی درباره خوشحالی از نتایج شما گفت: مسابقات خوبی را بردم اما در فینال شرایطم بد بود و نتوانستم خودم را جمع و جور کنم، مسابقه باخت. امیدوارم سال آینده خیلی خوب تمرین کنم چون امسال زیاد تمرین نکردم و آمادگی نداشتم.

اطری افزود: امیدوارم این مدال سکوی پرتابی برای من باشد. در فینال تمرکزم را از دست دادم زیرا اولین بار بود که به فینال قهرمانی جهان می رفتم.

آزادکار از طرف ما خاطرنشان کرد: کشتی در سال آینده رویدادهای زیادی دارد. فکر می کنی این مدال سرآغاز موفقیت تو در المپیک پاریس باشد؟ امیدوارم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد استقبال مردم گفت: خیلی خوب است و روحیه ما را بالا می برد. ما انتظار حمایت بیشتر از حاکمان را داریم، تاکنون مورد حمایت قرار نگرفته ایم و حمایت بیشتری می خواهیم.


امامی: من مستحق باخت به کایل داک نبودم

یونس امامی درباره کسب مدال برنز مسابقات جهانی کشتی با وجود اینکه مستحق کسب مدال طلا بود، گفت: سطح مسابقات خوب و بالا بود. همه تیم ها با قدرت کامل آمدند و خدا را شکر موفق به کسب مدال برنز شدم. با این حال می توانم رنگ این مدال را بهتر کنم. امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانم مردم را با نتایج بهتر خوشحال کنم.

وی در مورد اینکه آیا از عملکرد خود در این مسابقات راضی بود یا خیر، گفت: تا حدودی راضی بودم اما می توانستم بهتر عمل کنم.

دارنده مدال برنز وزن 74 کیلوگرم قهرمانی جهان در بلگراد در مورد اینکه شایسته باخت به کایل داک نبود، گفت: حق من نبود که ببازم، اما گاهی آن چیزی که شما می خواهید نمی شود. همه si، اما این بار بیشتر تلاش خواهم کرد تا این نتیجه را جبران کنم.

امامی درباره کولاک خود در دیدار رده بندی گفت: برای کسب مدال به این مسابقه رفتم.

وی درباره اینکه در مسابقات سال آینده چه شرایطی خواهد داشت، توضیح داد: اکنون باید تلاشم را دوچندان کنم زیرا رقبای من را آنالیز می کنند. باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانم در سال آینده نتایج بهتری بگیرم.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان درباره انتظاراتش از مسئولان پاسخ داد: امیدوارم به کشتی بیشتر اهمیت بدهند.


سارلک: حریف چینی را دست کم گرفتم

علیرضا سرلک درباره حضور مردم در فرودگاه و استقبال از رزمندگان گفت: امیدوارم بتوانم محبت مردم را جبران کنم و شایسته حمل پرچم کشور باشم.

وی در خصوص اینکه حریف چینی آنالیز نشد، گفت: حریف را دست کم گرفتم، امیدوارم بتوانم جبران کنم.

این آزادکار کشورمان که در مسابقات جهانی مدالی نگرفت، درباره نتیجه ایران گفت: نتایج عالی بود و موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شدیم.

سرلک درباره برنامه ها و مسابقات پیش رو نیز گفت: باید در انتخابی ها شرکت کنم تا بتوانم دوباره دونده کشوری را بپوشم.


عموزادهلیلی: این مدال را به مردم کشورم تقدیم می کنم

رحمان عموزادهیلی درباره کسب مدال طلای جهان گفت: احساس خیلی خوبی دارم که توانستم قهرمان شوم، پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم و مردم را خوشحال کنم.

عموزاد با بیان اینکه انرژی زیادی در مسابقات داشتم، بیان کرد: با دعای خیر مردم و انرژی مثبت آنها، با تمرینات و سختی های زیادی که متحمل شدم، به فضل الهی مدال را کسب کردم.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم کشورمان افزود: این مدال را به مردم کشورم تقدیم می کنم و امیدوارم این مدال پیاپی باشد.

وی در خصوص اینکه پیش از این گفته بود حسن یزدانی الگوی اوست و برای کسب 4 مدال طلای المپیک تلاش می کند، گفت: به یاری خدا تمریناتم را انجام می دهم تا به خواسته ام برسم. یزدانی با اخلاق ما یک الگو و قهرمان فوق العاده است.

عموزاد درباره لقب «رحمن بی رحم» گفت: مربوط به داخل تشک و زمین است.

دیدگاهتان را بنویسید