من همیشه ضربات آزاد را تصور می کنم/ در بازی با تاجیکستان قدرت خود را افزایش دادیم


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883433

بهترین گلزن ایران مقابل تاجیکستان گفت: همیشه تصور می کنم ضربات ایستگاهی را بزنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال ؛ افسانا چترانور درباره شرایط تیم ملی بانوان و دو پیروزی در مسابقات کافا گفت: ۷ روز بیشتر تمرین نداشتیم تا به KAFA.injury برای ورود به مسابقات اعزام شویم.

وی افزود: با توجه به اتمام لیگ، کادر فنی برای 7 روز یک جلسه تمرین در روز در نظر گرفت چرا که نمی خواستند به تیم فشار زیادی وارد کنند. در بازی اول از نظر آمادگی بدنی آماده نبودیم و افت کرده بودیم اما خوشبختانه توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. در این مسابقات کادرفنی به بازیکنان جوان میدان داد.

این بازیکن افزود: در بازی قرقیزستان یکسری نقاط قوت و ضعف داشتیم اما در بازی تاجیکستان نقاط قوت خود را افزایش دادیم. همین باعث شد در دقایق اول یک گل بزنیم و بعد چهار گل دیگر بزنیم.در حال حاضر قدم به قدم جلو می رویم و به بازی با ترکمنستان فکر می کنیم.بیایید به آنجا برسیم.

زننده دو گل ایران مقابل تاجیکستان خاطرنشان کرد: اولین بار بود که از روی ضربه ایستگاهی گل می زدم. چون ضربات ایستگاهی را دوست دارم، در تیم ملی، لیگ و حتی جام باشگاه های آسیا همیشه تصور می کنم که ضربه ایستگاهی می زنم و به هدفم می رسم.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر در مقطع حساسی به تاجیکستان گل زدیم. این باعث شد تیم حریف از هم بپاشد. البته تاجیکستان مقابل ما خوب بازی کرد. این تیم ها هر سال بهتر می شوند. ما به قرقیزستان گل زدیم و بدنمان رو به افول بود. تاجیک ها در خط جلو ما را تحت فشار قرار دادند اما با پاس و بازی رو به جلو توانستیم گل های زیادی به ثمر برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید