مهاجم سابق پرسپولیس عاشق استقلال است

مهاجم سابق پرسپولیس عاشق استقلال است

پس از خروج علی علیپور از پایتخت در تابستان، یحیی گل محمدی عیسی القطر از صنعت نفت آبادان و آرمان رمضانی را برای تقویت خط حمله خود در آستانه لیگ قهرمانان آسیا به خدمت گرفت.

القطر با وجود اینکه با اعلام کنفدراسیون آسیا خوش درخشید، شش ماه قبل از بازی مقابل النصر در نیمه نهایی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. اما مقابل آرمان رمضانی عملکرد چندان خوبی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ برتر نداشت. این مهاجم بلند قامت و مودب در تیم پرسپولیس با برخورد خوبی مواجه نشد و خودش هم نتوانست با شرایط این تیم پرطرفدار کنار بیاید. رمضانی که در تیم های سایپا و اکسین البرز عملکرد موفقی داشت و یکی از بهترین مهاجمان تیم پرسپولیس بود اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و بدون گل از این تیم جدا شد تا یکی از خریدهای ناموفق سرخپوشان اعلام شود.

اما در کمال تعجب در اسفند 99 اولین خرید زمستانی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال به بازیکن سابق پرسپولیس مرتبط شد و آرماند رمضانی که به تازگی از این باشگاه جدا شده بود به آبی ها پیوست. او از ابتدا چندین گل مهم به ثمر رساند اما در نهایت نیمکت نشین شد. با این حال او ناامید نمی شود و به کار خود ادامه می دهد و گویا اوج این بازی با شهرهدی است. بازی با شهرهدرو تا پایان وقت قانونی بود و استقلال امیدوار بود توپ را به سمت دروازه حریف پرتاب کند. شاههدو وقت تلف کرد و یوسف بهزادی گلحریف برای رسیدن به اوج اعتراض خود را روی زمین انداخت اما ناگهان در دقیقه 88 اتفاق زیبایی برای استقلالی ها افتاد. سه ذخیره فرهاد مجیدی دست به دست هم دادند تا گل پیروزی آبی ها را طراحی و به ثمر برسانند. ارسال ابوالفضل جلالی، آرمان رمضانی با سر به امیرحسین حسین زاده پاس داد و ضربه آکروباتیک این ضربه به تیر دروازه برخورد کرد که در دیدار برگشت مهاجم قدبلند سابق پرسپولیس شوت زد و …

شاید شادی خاص آرماند رمضانی و نقش آفرینی عاشقانه اش روی لوگوی استقلال به نوعی انتقام گیری از پرسپولیس به سبک او بود. شاید هم همین گل قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد و بر وریا گفوری جام ببرد، اما مشخص است که هنوز آرمان رمضانی از پرسپولیس و یحیی گل محمدی را نبخشیده است!

دیدگاهتان را بنویسید