مهاجم سابق پرسپولیس قاضی را مقصر همه چیز دانست

مهاجم سابق پرسپولیس قاضی را مقصر همه چیز دانست

پایان رأفت روی تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال گفت: هر دو تیم آماده بودند و برای برد آمده بودند. موقعیت های حساسی روی دروازه تیم ها ایجاد شد و نکته جالب این است که هر دو تیم از یک نقطه گل خوردند و گل خوردند.

وی ادامه داد: دربی همیشه حساس است، تیم ها زیاد هستند و به همه فشار می آید. هر دو تیم موقعیت های زیادی به یکدیگر ندادند و از موقعیت های اندک خود استفاده کردند و به یک شکل به گل رسیدند. پرسپولیس کمی بهتر از استقلال بود و توپ را بهتر زد اما تساوی یک نتیجه عادلانه برای این دیدار بود.

مهاجم سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با این تساوی شانس قهرمانی را از دست داد؟ وی گفت: هنوز تا پایان لیگ راه زیادی است، 6 امتیاز فوتبال چندان دور نیست. از این به بعد نمی توان گفت که قهرمانی از دست رفته است. در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

رفعت در خصوص قضاوت داور و عصبانیت یحیی گل محمدی پس از دریافت گل از تصمیم داور، خاطرنشان کرد: داور می خواست بازی را کنترل کند اما در یک لحظه کنترل بازی را از دست داد. به خصوص در صحنه گل استقلال که باید اجازه می داد پرسپولیس تعویض شود تا 10 نفر در پست دروازه بانی نباشند. یحیی حق اعتراض داشت اما بازی حساس و فشرده بود و نتیجه در این دیدار بسیار مهم بود. این صحنه واقعاً سرنوشت ساز بود و اگر این تغییر زودتر انجام می شد، شاید دروازه پرسپولیس باز نمی شد. او می خواست دفاعش را سه کند اما در همان لحظه پرسپولیس گل زد. داور در واقع مانع از انجام کار تاکتیکی پرسپولیس شد و گل محمدی پس از این اتفاق کنترل خود را از دست داد. اما خون لحظه ای به مغز نمی رسد.

وی گفت: پرسپولیس بیشتر در میانه زمین بازی می کرد و بازی توسط هافبک ها انجام شد و عملکرد خوبی داشت. امیدوارم در دیدارهای بعدی به نتیجه برسد و امتیازات کامل دیگر بازی هایش را بگیرد. احتمال از دست دادن امتیاز استقلال نیز وجود دارد. پرسپولیس باید با همین روحیه جنگندگی بازی های دیگر را ادامه دهد. رسیدن به ششمین قهرمانی دست نیافتنی نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید