مهدی کایدی در راه رسیدن به تیم اروپایی; این مربی استقلال می خواهد

مهدی کایدی در راه رسیدن به تیم اروپایی;  این مربی استقلال می خواهد

طی یک ماه اخیر بحث ادامه همکاری مهدی کایدی به صورت قرضی با باشگاه استقلال موضوع اصلی هواداران این تیم بوده است.

مهدی کایدی با زدن 12 گل و 8 پاس گل موثرترین بازیکن استقلال در فصل گذشته محسوب می شد. این فوتبالیست بوچهری در 29 بازی فصل گذشته استقلال به مدت 2054 دقیقه به میدان رفت و در 23 بازی از ابتدا به میدان رفت.

در هفته های اخیر گفته می شد مهدی قیدی به عنوان گزینه درآمدزای خوبی برای باشگاه شباب الاهلی اما به صورت قرضی در لیست خروجی ها قرار دارد. همچنین در این مدت زمزمه هایی مبنی بر انتقال مهدی کایدی به باشگاه اتحاد کلبا که فرهاد مجیدی سرمربی آن است به گوش می رسید که هنوز این موضوع در رسانه های امارات تایید نشده است.

حالا افراد نزدیک به استقلال پیشنهاد می کنند مهدی کایدی به خاطر سرمربی فصل گذشته استقلال راهی اروپا و باشگاه آپوئل قبرس شود.

سرمربی پرتغالی فصل گذشته استقلال که به شدت به مهدی کایدی و تاثیر او در روند هجومی استقلال اعتقاد داشت، ظاهرا آنها را متقاعد کرده است که در صورت امکان (و با چهره مورد نظر باشگاه قبرس و شباب الاهلی) با مدیران باشگاه آپوئل صحبت کنند. مهدی قیدی به عنوان بازیکن قرضی یک فصل راهی لیگ قبرس شد.

به یاد داریم که فصل گذشته پس از ماجراهای حاشیه ای همراه با مهمانی مهدی کایدی دماوند، سرمربی پرتغالی استقلال عامل اصلی بازگشت موفقیت آمیز او به میادین فوتبال بود.

لازم به ذکر است؛ هواداران استقلال همچنان از مدیران باشگاه استقلال می خواهند که در صورت امکان مهدی کایدی را در این تیم حفظ کنند. هرچند این بازیکن فصل گذشته با 850 هزار یورو دستمزد خود و 110 هزار یورو به عنوان حق انتقال قرضی به استقلال بازگشت و هزینه های هنگفتی را روی دست این باشگاه گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید