مهر یک فروشگاه رفاه بدنام به رفتار نادرست نگهبان با عامر است.

مهر یک فروشگاه رفاه بدنام به رفتار نادرست نگهبان با عامر است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: متصدیان و تیم حراست مغازه ها و اماکنی که به هر نحوی خدمات ارائه می دهند قانوناً و شرع موظف به حمایت از دستور دهندگان خوب یا بد و تذکر شفاهی در چارچوب قانون هستند در غیر این صورت. طبق مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن تشریح علت پلمب شعبه یک فروشگاه رفاه در آن شهرستان گفت: این اقدام با حمایت مراجع قانونگذار و بر اساس اعلام شده انجام شد. سیاست های حجاب و عفاف

مهدی بخشی اظهار داشت: یکی از مشتریان فروشگاه رفاه در کرمان طبق موازین شرعی و تعهدات قانونی خود پس از مشاهده یک مجرم قصد حمله به مردی را داشت که متأسفانه حراست و کارکنان فروشگاه به جای حمایت از مرد وی را اخراج کردند. از مغازه و با همسر و فرزند خردسالش بدرفتاری کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان یادآور شد: به محض اطلاع از این موضوع، دستور رسیدگی فوری و ضروری صادر و پس از تایید این موضوع توسط بازپرس ویژه، دستور پلمپ و تعقیب صادر شد.

وی تاکید کرد: اپراتورها و تیم حراست فروشگاه ها و اماکنی که به هر نحوی خدمات ارائه می دهند، قانونا و قانونا موظفند در چارچوب قانون از فرماندهان خوب و بدی که تذکرات شفاهی می دهند حمایت کنند در غیر این صورت طبق مقررات با آنها برخورد خواهد شد. آئین نامه.

دیدگاهتان را بنویسید