خباثت انگلیس علیه ایران بی پایان است/از قرارداد بدنام تالبوت تا شورش 88.


ساعت: 17:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894540

آیت الله حسینی همدانی گفت: تحریک اقوام، کمک به صدام علیه ایران و فتنه 88 توطئه انگلیس علیه کشور ما است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکآیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه نباید در حرکت عظیم اربعین شاهد مصادیق باطل باشیم، گفت: علاوه بر آذوقه و آذوقه باید اجتماعات بزرگ عزاداران تشکیل شود.

آیت الله همدانی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) افزود: پس از شهادت امام علی (ع) شبهاتی در صحت امامت امام مجتبی (ع) و شجره نامه شیطانی آن حضرت به وجود آمد. ریا باعث ایجاد تردیدهای عمیق فکری شد..

وی گفت: ریشه انحراف، دوری مردم از ولی امر است، در زمان رسول الله (ص) پذیرش پیامبر (ص) حداکثر بود و همه به دستورات رسول الله (ص) عمل می کردند. .مانند.). ) اما در زمان حضرت علی (علیه السلام) جریان نفاق ایشان جریحه دار شد.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه آزار نفاق در زمان امام حسن مجتبی (علیه السلام) بیشتر شد، تصریح کرد: تضعیف اعتقادات مردم، امام حسن مجتبی (ع) را بر آن داشت که بنا به مصلحت، صلح با معاویه را بپذیرند.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه معاویه صلح را نپذیرفت و پیامبر را کشت، در اواخر به یوم الله 17 شهریور اشاره کرد و گفت: در این روز خون پاکی برای مبارزه با رژیم طاغوت ریخته شد.

وی گفت: از 17 شهریور 57 تا به امروز هیچ ضعفی در اراده ملت ایران در مقابل استکبار دیده نشده است و با هر ظلم و جنایتی که دشمنان مرتکب می شوند، اراده این ملت قوی تر و مصمم تر شده است. برای رسیدن به اهداف خود

امام جمعه کرج تجزیه افغانستان و بحرین و قرارداد ننگین تالبوت را از توطئه های دولت استعماری انگلیس علیه کشورمان می داند و می افزاید: تحریک اقوام، کمک به صدام علیه ایران و اغتشاشات سال 88 از دیگر توطئه های انگلیس است.

آیت الله حسینی همدانی حمایت انگلیس از سلمان رشدی، مدیریت شبکه بی بی سی و جنگ روانی برخی افراد مشهور علیه ایران را برشمرد و تصریح کرد: نباید تحریم ها، کشتار دانشمندان و نقض حریم هوایی ایران را نادیده بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع اهمیت تربیت فرزندان در جامعه اسلامی پرداخت و افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون برنامه درسی مدون برای کودکان نداشته ایم. به جز سند ملی فرزند که به درستی به آن پرداخته نشده است.»

وی ادامه داد: در استان البرز تصمیم گرفتند تا اردویی برای اجرای برنامه های کودک متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی شورای فرهنگ عمومی راه اندازی کنند تا مسائل مربوط به کودکان در این اردو پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید