سلبریتی ها خود را بدنام کردند/ لزوم برخورد با عوامل بیانیه های ضدایرانی جشنواره/ مردم به دور از فحاشی باید بخندند


ساعت: 07:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876643

پدر این استندآپ کمدین ایرانی گفت: خوشبختانه مردم متوجه شده اند که هنرمندان می خواهند لاف بزنند و در نهایت فیلم های غیراخلاقی، فساد یا اختلاس آنها برملا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ماهی، پدر این استندآپ کمدین ایرانی به ضعف رصد فعالیت های هنری و دست و پا گیر بودن فضای مجازی اشاره کرد و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک گفت: فضای مجازی به عرصه نمایش و آشپزی تبدیل شده است. “

ماهی صفت با اشاره به اینکه هرکسی با هر محتوای خالی که دارد در فضای مجازی بزرگ می شود، افزود: صدا و سیما اخیرا گام مثبتی نسبت به افرادی برداشته که از طریق فالوورهای خود به شهرت رسیده اند و برخورد ضدانقلابی با سخنان خود دارند.

این بازیگر طنز ایرانی گفت: سازمان نظام روانشناسی فهرستی ارائه کرده که بر اساس آن برخی از آنها حتی روانشناس هم نیستند. محصول.

پدر این استندآپ کمدین ایرانی گفت: هرکسی برای هر چیزی به مردم می خندد در حالی که معتقدم لبخند را باید از روی لبان مردم زدوده شود از زشتی ها. من 50 سال سن دارم و معتقدم هیچ دولتی اجازه ندارد مردم را بخنداند. «لازم نیست.

حمیدرضا ماهی صفت ادامه داد: کارخانه ام را وقف نماز کردم و نامم 3 بار به عنوان بزرگترین اهداکننده کتاب در رکوردهای جهانی ثبت شده است. من یک کمدین منتخب مردم و مسئولین هستم و سوالات ارزشمندی برای خنداندن مردم می دانم. “.

وی با گلایه از اینکه برای افتتاح پاساژ در فلان شهر از من مجوز گرفته اند، افزود: برخی از مسئولان با نمایش و افتتاح هنرمندان به مخالفت پرداخته اند و وقتی در هر شهری بازی می کنند گفته می شود که مسئول هستند. سفر کن. “خب!

ماهی صفت درباره سلبریتی ها گفت: متأسفانه مردم فقط به این دلیل که فلانی معروف است توجیه می کنند. اگرچه این نگاه اشتباه است، اما مردم به دلیل داشتن تصویر سینمایی یا رادیویی از برخی افراد تجلیل می کنند، اما این معیار اشتباهی است.

وی با بیان اینکه از خرید فالوور گرفته تا ارزیابی های نامناسب از سلبریتی ها، گفت: برخی از مخاطبان این هنرمندان از دعوای سانچی، فوتبال، کنفرانس وین و هر چیز دیگری منتظر نظر سلبریتی ها هستند.

ماهی صفت ادامه داد: خوشبختانه اظهار نظر سلبریتی ها در ذهن مردم بی فایده شده است. مردم متوجه شده اند که هنرمندان می خواهند لاف بزنند و در نهایت فیلم های غیراخلاقی، فساد یا اختلاس آنها برملا می شود.

وی با اشاره به اینکه سلبریتی ها خود را بدنام کرده اند، گفت: متاسفانه در ایران مردی شوخی می کند و آن من هستم. برخی دیگر در اینترنت به حرف های بیهوده و کلماتی متوسل می شوند که حتی جلوی یک دختر بچه 4 ساله هم نمی شود گفت.

ماهی صفت افزود: شوخی نیاز به فن بیان، زبان بدن، جامعه شناسی، تاریخ و فرهنگ در سطح PHD دارد که باید به صورت تجربی محقق شود و واقعاً کار هرکسی نیست.

وی افزود: با وجود اینکه از الفاظ زشت برای تقلید صدای مسئولان استفاده نمی کنم، اما حقانیت آنها را نیز می طلبم، اما معتقدم مسئولان باید افرادی را که در جشنواره کن حضور داشتند مجازات کنند.

او ادامه داد؛ مردم نارضایتی خود از هر مدیر اسلام ناب محمدی را به محمد و ائمه اطهار نسبت می دهند و عده ای نیز به بهانه نارضایتی مردم از کارگردانان به فیلم های تحقیرآمیز روی می آورند و جایزه می گیرند. البته برخی از آنها نام خود را روی فرش قرمز نشان دادند.

ماهی صفت گفت: همسر سفیر ایران در اتاوا کانادا به من گفت تو سفیر خوشبختی هستی. سفارت ها تعطیل شد.

وی با اشاره به اینکه به جای حمایت از مردی که از ایران حمایت می کند، گفت: امروز عده ای با توسل به اظهارات علیه ایران یک قوطی طلا گرفتند و فکر می کنند کار ارزشمندی انجام داده اند، اما معتقدم از گفتن حقیقت نترسید. . . ”

ماهی صفت افزود: نظام جمهوری اسلامی در شناسایی و انتخاب نیروهای دلسوز و خودی ها چندان موفق نبوده است. عمده تخلفات مربوط به مردم نیست و به مدیران برمی گردد.

پدر این استندآپ کمدین ایرانی خاطرنشان کرد: از مردم می خواهم کمبود شادی را به چشم رئیس نظام و اصل اسلام نبینند. هر چه هست، به گذشته های دور برمی گردد. من کاملاً به این موضوع اعتقاد دارم و از آن حمایت می کنم.»

آخرین سخنان حمیدرضا ماهی صفت خطاب به مسئولان: خوشبختی چرخ های جامعه را له می کند، مردم برای ساختن کشور نیاز به شادی دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید