مهلت ثبت نام در جشنواره ایده های برتر اشتغال و کارآفرینی تمدید شد.

ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805096

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

مهرداد جهاندیده از تمدید مهلت ثبت نام در اولین جشنواره ایده های برتر اشتغال و کارآفرینی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصر هامون اظهار کرد: در جشنواره ایده های برتر اشتغال و کارآفرینی تا 20 بهمن ماه تمدید شد.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال، محرومیت زدایی، اشتغال در منزل، اشتغال معلولان، اشتغال در خدمات و اشتغالزایی در سواحل مکران از محورهای اصلی جشنواره است که بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

این کارمند ادامه داد: به ایده های برتر جوایزی اهدا خواهد شد. اولین و مهمترین پاداش ایده عملیاتی شدن و ارائه امکانات و مجوزهای لازم به فرد است و مشاور یا مربی (منتور) فرستنده ایده را همراهی می کند. به موفقیت می تواند ایده شما را پیاده کند.

وی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در تلاش برای ایجاد و تثبیت اشتغال و به منظور شناسایی پدیدآورندگان ایده های خلاقانه و فرصت های شغلی ویژه در نقاط مختلف کشور، شناسایی و کمک به تحقق بهترین ایده هایی که او ایجاد کرده است.

جهاندید افزود: موضوعات این ایده ها شامل کار در منزل، اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان، افراد دارای معلولیت، معتادان بهبودیافته، زندانیان آزاد شده، خانوارهای تحت مدیریت زنان، اشتغال مرتبط با محیط زیست (کارآفرینی سبز)، اشتغال در مناطق کمتر برخوردار، اشتغال روستایی و اشتغال «واقع در سواحل مکران.

وی خاطرنشان کرد: صاحبان ایده در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور می توانند با مراجعه به سامانه کارآفرینان برتر نسبت به ایده های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید