مهلت ثبت نام در یازدهمین دوسالانه ملی نقاشی ایران تمدید شد


ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910335

یازدهمین دوسالانه ملی نقاشی ایران به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن نقاشی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اداره ارتباطات و رسانه مرکز هنرهای تجسمی، یازدهمین دوسالانه ملی نقاشی ایران به همت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن نقاشی ایران در حال برگزاری است.

بر اساس این دعوت نامه، مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن نقاشی ایران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، دانشگاه ها و جامعه هنری با هدف توسعه و توسعه ارتقای جایگاه نقاشی در ایران مدرن و ایجاد بستری مناسب برای رشد و شکوفایی هنر تصویرگری. با حفظ و تداوم اصول اولیه این هنر و حمایت از هنرمندان مستعد این رشته، یازدهمین دوسالانه ملی نقاشی ایران در تهران برگزار می شود.

ارکان این دوسالانه عبارتند از: رئیس شورای سیاسی: عبدالرضا سهرابی (مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی)، اعضای شورای سیاسی: پرویز حلی، میتم حسنانی، سلیمان سعیدآبادی، محسن سید محمودی، امیر طهماسبی، لیلا عباسی، حسین عصمتی، خشایار قاضی زاده، سجاد محمدیارزاده، دبیر بینال: سلیمان سعیدآبادی.

انتخاب و هیئت داوران متعاقبا اعلام خواهد شد.

بر اساس اعلام فراخوان این رویداد، این دوسالانه در فرهنگستان هنر، موسسه فرهنگی هنری صبا، دبیرخانه دائمی دوسالانه هنرهای تجسمی به نشانی تهران، خیابان سورن کارگر، بالاتر از بلوار کشاورز، پلاک 13 برگزار می شود. خیابان صدوقی 17 با شماره تلفن های تماس 66946911 و 66946911.

دیدگاهتان را بنویسید