مهلت ویرایش درخواست ثبت نام خودرو از فردا آغاز می شود

مهلت ویرایش درخواست ثبت نام خودرو از فردا آغاز می شود

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرد متقاضیانی که اولویت تحویل خودرو آنها ۱۴۰۳ است می توانند از فردا پنج روز دیگر نسبت به ویرایش درخواست ثبت نام اقدام کنند.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرد: متقاضیانی که اولویت عرضه خودرو آنها ۱۴۰۳ است می‌توانند ظرف پنج روز از فردا درخواست ثبت نام خود را ویرایش کنند.

مهدی تقدسی اظهار داشت: متقاضیانی که اولویت دریافت خودروی خود 1403 است، از فردا به مدت پنج روز می توانند با مراجعه به سامانه تخصیص یکپارچه درخواست خود را ویرایش کنند.

به گفته وی، کسانی که اولویتشان تحویل خودرو در سال 1403 است می توانند سه اولویت را که در سال 1402 دریافت می کنند انتخاب کنند و پس از انتخاب همه، سایت چند روزی بسته می شود تا بر اساس اولویت اول اصلاح شود و در نهایت مشخص شود. سفارش دریافت خودرو در سال 1402.

پیش از این وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود که اعلام نتایج پنج محصول پرتقاضا (با انواع مختلف) از بین نزدیک به 50 محصول مختلف عرضه شده تا سال 1403 به تعویق افتاده است.

این در حالی است که برخی از محصولات مانند گروه سایپا، مدیران و محصولات کرمان به صورت فوری به تمامی متقاضیان تحویل داده می شود و ظرفیت زیادی برای تحویل در دوره های آتی وجود دارد و در خصوص محصولات شرکت ایران خودرو نیز نزدیک به 780 هزار نفر برای دریافت آنها اقدام کرده اند. ایران خودرو برای 900 هزار خودرو در سال جاری و تعهدات این شرکت قابلیت پوشش تمامی متقاضیان خودرو را دارد، اما اکثریت متقاضیان در سه گروه کالایی باعث شده موعد تحویل برخی از متقاضیان به 1403 منتقل شود.این درحالی است که ظرفیت برخی محصولاتی مانند تارا و رانا در سال 1402 خالی ماندند و در مورد برخی خودروسازان دیگر حتی ظرفیت فصل بهار 1402 برای برخی محصولات تکمیل نشد.

دیدگاهتان را بنویسید