مهلت ۷۲ ساعته سایپا برای پرداخت

مهلت ۷۲ ساعته سایپا برای پرداخت

گروه خودروسازی سایپا امروز اطلاعیه جدید تکمیل پرداخت خودرو برای متقاضیان صادر کرد. متقاضیان طرح جوانان جمعیت حداکثر تا سه روز فرصت دارند تا پرداخت را انجام دهند. این اطلاعیه بدون اطلاع قبلی به نامزدها اعلام شد.

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه جدید خود 72 ساعت مهلت تکمیل پرداخت برای متقاضیان طرح جوانان جمعیت اعلام کرده است.

سایپا بدون اطلاع قبلی از متقاضیان طرح جوانان جمعیت که اسامی آنها در مرحله دوم فروش تلفیقی خودرو با موعد تحویل آذرماه اعلام شده است، خواسته است حداکثر ظرف مدت 3 روز کاری به حساب خود واریز کنند.

در حالی که چنین است، طبق ماده 3 آیین نامه اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، عرضه کننده موظف است حداقل دو روز کاری قبل از انجام فرآیند فروش، شرایط را اعلام کند.

بر اساس اعلام سایپا؛ مادران متقاضی ساینا اس خودرو، کوییک پلاس خودرو و کوییک آر اتو در طرح جوانان جمعیت می توانند از امروز (سه شنبه 15 تیرماه) تا پنجشنبه به حساب خود واریز کنند.

اولویت های اعلام شده در این مدت حق ثبت نام در خودروی منتخب در سامانه یکپارچه را دارند و امکان تعویض خودرو وجود ندارد.

متقاضیان برای خرید محصولات سایپا فقط از طریق سامانه سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر با آدرس های مشابه خودداری کنند.

زمان تحویل خودروها هفته چهارم دی ماه 1402 می باشد، قیمت خودرو بر اساس روز تحویل خواهد بود و مبلغ پیش پرداخت نیز طبق بخشنامه می باشد.

تگداسی مدیر سامانه یکپارچه فروش گفت: متقاضیانی که موفق به پرداخت به موقع نشوند می توانند در طرح های فروش بعدی شرکت کنند.

قیمت فاکتور خودروهای اعلام شده از سوی سایپا برای متقاضیان برای تکمیل 3 روزه ساینا اس با گیربکس اتوماتیک 165 میلیون و 460 هزار تومان، کوئیک پلاس با گیربکس اتوماتیک 169 میلیون و 300 هزار تومان و کوئیک آر با گیربکس اتوماتیک 169 میلیون تومان است. و 240 هزار تومان اعلام کرد

دیدگاهتان را بنویسید