واردات خودرو رویکرد خودروسازان را تغییر می دهد/ پس از پایان مهلت ۷۲ ساعته گزارش خودروسازان را اعلام می کنیم.


ساعت: 20:12
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838114

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت و گو با خبرنگار دانا:

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از فرصت 72 ساعته خودروسازان برای دیدار با مدیران دولت و وزرای اقتصادی، پاسخ خودروسازان به علت بی کیفیتی خودرو و گرانی را جمع بندی می کنیم. مردم. “


محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون مشاوران و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص بی کیفیتی خودروهای داخلی به خبرنگار راه دانا گفت: اولین جلسه ایمنی خودرو و کاهش تصادفات برگزار شد. کمیته های پارلمانی و کمیته داخلی نیز برگزار شد در این جلسه به نقاط ضعف صنعت خودرو و مشکلات آن از جمله آمار بالای تصادفات و کشته و مجروحان که برای دولت تمام شده است، پرداخته شد..


وی افزود: اعضای اس اس و کمیسیون داخلی مجلس از مسئولان مربوطه خواستند تا خودروهایی را که استاندارد و کیفیت لازم را ندارند پلاک و پلمپ بدهند و به موقع تصمیم گیری شد. 72 ساعت کار شرکت های خودروسازی به ارائه طرح ها و راهکارهایی برای بهینه سازی و ارتقای کیفیت خودرو و اقداماتی که تاکنون در این زمینه برداشته اند..


جوکار خاطرنشان کرد که شرکت های خودروسازی 72 وی گفت: پس از این مدت در دیدار با سران دولت و وزرای اقتصادی، پاسخ های شرکت های خودروسازی را در خصوص علت پایین بودن کیفیت خودرو و قیمت بالای آن که هزینه های سنگینی را بر جامعه تحمیل می کند، جمع بندی کنید. اطلاع رسانی می کنیم.


رئیس کمیسیون داخلی مجلس با اشاره به تغییر رویکرد خودروسازان داخلی از طریق واردات خودرو، گفت: واردات خودرو باعث از بین رفتن بازار انحصاری این صنعت و ایجاد فضای رقابتی برای خودروسازان، تولید با کیفیت و استاندارد می شود. ماشین ها.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید