مهلت یک ماهه سازمان استاندارد خودروسازان برای رعایت مشخصات فنی خودرو

ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800550

معاون ارزیابی کیفی سازمان ملی استاندارد اعلام کرد؛

معاون ارزیابی کیفی سازمان ملی استاندارد گفت: به خودروسازان فرصت یک ماهه داده می شود تا تمامی مشخصات فنی خودرو را بررسی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان ساده، معاون ارزیابی کیفی سازمان ملی استاندارد گفت: این یک اولتیماتوم جدی به خودروسازان بود که تمام مشخصات فنی خودروهایی که تولید می‌کنند، از مراحل اولیه تولید تا تحویل محصول نهایی داشته باشند. ، باید منظور است.”

معاون ارزیابی کیفی سازمان ملی استاندارد گفت: مجموعه ای از استانداردها (85 استاندارد) برای خودرو در نظر گرفته شده است که 9 مورد آن به دلایل مختلف اقتصادی متوقف شده است. به خودروسازان فرصت یک ماهه داده می شود یعنی تا اول بهمن ماه فرصت دارند به تعهدات خود عمل کنند و پس از آن سازمان استاندارد وارد عمل می شود.

رعایت و اعمال این استانداردها از سال 1375 برای خودروهای تولید داخل و وارداتی اجباری شده است، اما هنوز به طور کامل اجرا نشده است و در حال استخراج و بازاریابی است.

همانطور که او به سادگی می گوید، خودروهای ایرانی خودروهای مدرن در سطح جهانی نیستند که مردم بتوانند از آن استفاده کنند. مصرف کننده توان خرید خودروی بیش از یک میلیارد تن را در خارج از کشور ندارد و به همین دلیل جذب خودروی داخلی می شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور در چند روز گذشته از باز نشدن ایربگ خودرو در تصادف 58 خودرو در بهبهان که منجر به کشته شدن 4 نفر و مجروح شدن 41 نفر شد، خبر داد.

انتهای پیام/


منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید