مهم ترین تفاوت قلانوی و کی روش را بدانید

مهم ترین تفاوت قلانوی و کی روش را بدانید

پیروزی تیم کنیا که دوران رکودی طولانی را پشت سر گذاشت و تیم 100 تیم جهان محسوب می شود، اصلا نباید ما را خوشحال کند، به خصوص اگر بدانیم که آنها مدت زیادی با هم دیدار نکردند و نداشتند. اصلا شرایط عادی اما درخشش چند بازیکن آماده تیم ملی مانند رامین رضایان و محمد محبی، گالنووی را از باخت بد در ورزشگاه آزادی نجات داد.

در این دیدار محمد محبی گل خوبی به ثمر رساند و رامین رضایان با اشتباه عجیب دروازه بان حریف پاس گل داد و گل دوم را به ثمر رساند. در واقع باید گفت مهمترین تفاوت تیم کالنووی با تیم کی روش این بود که در تیم کالنووی بازیکنان لیگ بیشتر و بهتر بازی کردند و همین بازیکنان تیم ایران را از شکست در خانه نجات دادند.

امیر کلانوی که شناخت خوبی از لیگ برتر دارد، مطمئناً بازیکنان آماده لیگ را به اردوهای آینده دعوت می کند، از این رو افرادی مانند کایدی، پورالیگنجی و غیره. آنها ناامید نیستند زیرا می دانند اگر دوباره در رقابت های لیگ برتر در لیگ بدرخشند، شانس حضور در تیم ملی را خواهند داشت.

همانطور که مهدی طارمی در مصاحبه خود اشاره کرد، تیم ملی ایران همچنان هماهنگ نیست که البته تا حدودی طبیعی است. حالا که امیر گالنویی بنا به دلایلی اعتماد به نفس پیدا کرده است باید به این مربی زمان کافی برای اجرای برنامه هایش داده شود.

تیم ما در این دو بازی دوستانه تقریباً عملکرد عادی داشت، اما این امید وجود دارد که این تیم به تیم بهتر و هماهنگ جام ملت های آسیا تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید