کپی قلانوی در دست کی روش و اسکوچیچ

انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گمانه زنی ها را در مورد انتخاب دستیاران وی به راه انداخته است. قلعه نویی که در اولین حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران در جام ملت های 2007 اعتقاد خاصی به استفاده از حداکثر ظرفیت مربیان داخلی داشت، این بار تصمیم دیگری در این زمینه دارد.

مربی دروازه بان پرتغالی

روی تاوارس مربی دروازه بانان سابق تراکتورسازی و سپاهان اصفهان که سابقه همکاری با قلعه نویی را دارد یکی از گزینه های نیمکت نشینی ایران است و بار دیگر قلعه نویی را همراهی می کند.

کپی قلانوی در دست کی روش و اسکوچیچ

دستیار مغز ژنرال

رودلفو میگونز سرمربی پرتغالی نیز یکی از گزینه های نووی کاسله برای کادر فنی است. میگوئنس به واسطه حضور در تیم های تراکتورسازی و مهندسی تبریز و در مقطعی در تیم ملی ایران با کارلوس کی روش شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد. میگوئنز که به همراه تونی اولیویرا مربی پرتغالی به تراکتور آمده بود، در آن باشگاه با نیوکاسل هم کار کرد.

کپی قلانوی در دست کی روش و اسکوچیچ

دو گزینه کمکی پرسپولیس برای کالا نوی

وحید هاشمیان و کریم باقری، دستیاران ایرانی اسکوچیچ در تیم ملی دیگر گزینه های دستیار در کاله نوی هستند. هاشمیان سابقه مربیگری در بایرن مونیخ و آلمان را دارد و در تیم ملی زیر نظر ویلموتس و اسکوچیچ حضور داشت. کریم باقری نیز چندین سال در پرسپولیس حضور داشت و دستیار برونکو، کالدرون و گل محمدی بود و در مقدماتی جام جهانی به اسکوچیچ کمک کرد. به نظر می رسد شانس حضور هاشمیان در تیم کالانوی بیشتر از کریم باقری باشد. باقری این روزها در پرسپولیس حضور دارد و بعید به نظر می رسد که بخواهد از دستیاران گل محمدی جدا شود.

کپی قلانوی در دست کی روش و اسکوچیچ

حضور آقای گل از استقلال و لیگ برتر در تیم ملی

یکی از گزینه های کمک به کاله نویی در تیم ملی رضا عنایتی است. بازیکن سابق ابومسلم و استقلال که این روزها در لیگ برتر مربیگری می کرد به تازگی از مدیریت نفت مسجد سلیمان استعفا داد. عنایتی در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که پیشنهاد دستیاری در تیم ملی را می پذیرد. اگرچه قلعه تویی هنوز در مورد انتخاب خود به نتیجه نهایی نرسیده است.

کپی قلانوی در دست کی روش و اسکوچیچ

یار همیشگی امیر در تیم ملی

همچنین سعید الهوی، دستیار کاله نویی در تیم گل گهر سیرجان نیز از این باشگاه به تیم ملی می پیوندد و به همکاری با کاله نویی روی نیمکت ایران ادامه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید