مهم ترین درخواست بازنشستگان لغو افزایش ده درصدی مستمری ها در سایر سطوح است

مهم ترین درخواست بازنشستگان لغو افزایش ده درصدی مستمری ها در سایر سطوح است

کانون عالی بازنشستگان کارگری با سرپرست جدید وزارت کار دیدار کرد. در این جلسه مهم ترین درخواست این روزها بازنشستگان لغو افزایش ده درصدی مستمری ها در سایر سطوح بود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از این جلسه در توئیتی نوشت: این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای تامین معیشت بهتر بازنشستگان عزیز در چارچوب قانون به کار خواهد گرفت.

محمدهادی زاهدی وفا در این توئیت افزود: امروز در نشستی صمیمانه با نمایندگان کانون های بازنشستگی در خصوص مصوبه دولت مبنی بر افزایش مستمری بازنشستگان در سال 1401 گفتم که عدالت رویکرد اصلی دولت سیزدهم و دولت است. وزارت کار تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا معیشت بهتری برای بازنشستگان عزیز فراهم شود.

فرج (کارگر بازنشسته) با اشاره به این توئیت می گوید: امیدواریم به عهد خود عمل کنند. درخواست اصلی ما مستمری بگیران اجرای کامل ماده 96 قانون بیمه سلامت و رعایت مصوبات حقوق و دستمزد شورای عالی کار است.

وی افزود: بازنشستگان خردادماه را با ده درصد افزایش آغاز کردیم. انتظار داریم تا قبل از پایان مهلت پرداختی تیرماه، مصوبه افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان سایر مقاطع لغو شود و مستمری بگیران با درآمد متوسط ​​علاوه بر مبلغ ثابت، از افزایش 38 درصدی بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید