تصمیمات جدیدی درباره حقوق بازنشستگان «سایر سطوح» صادر شده است.

تصمیمات جدیدی درباره حقوق بازنشستگان «سایر سطوح» صادر شده است.

پس از ابلاغ بخشنامه اصلاح افزایش حقوق مستمری بگیران در سال 1401، احکام و فیش های قانونی شهریور ماه مستمری بگیران و مستمری بگیران سایر رده های این سازمان با افزایش صادر شد و در سامانه غیاب سامانه غیاب قابل مشاهده است. این سازمان به آدرس es.tamin.ir.

پیش از این مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت حقوق شهریور ماه مستمری بگیران سایر رده ها بر اساس مصوبات جدید و با عنایت به مصوبه مورد توافق وزرای هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و با اجرای آن خبر داده بود. افزایش مصوبه شورای عالی کار و تصمیمات جدید این گروه از مستمری بگیران نیز در ماه جاری صادر می شود.

در همین زمینه، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با تاکید ویژه رئیس جمهور و حمایت دولت سیزدهم مردم و مجلس انقلاب، حقوق بازنشستگان سایر رده ها در شهریور ماه بر اساس پرداخت خواهد شد. مصوبه شورای عالی کار

وی افزود: تصمیمات جدید این گروه از مستمری بگیران بر روی سایت خدمات آفلاین تامین اجتماعی بارگذاری شده و انشاالله از 20 شهریور ماه بر اساس این تصمیمات جدید پرداخت ها انجام خواهد شد.

رئیس کل سازمان تامین اجتماعی گفت: برای پرداخت معوقات از اول فروردین ماه تا این ماه برنامه ریزی با همکاری کانون های بازنشستگی در حال انجام است و به زودی نحوه پرداخت معوقات به این بستگان اعلام می شود. “

دیدگاهتان را بنویسید