احکام جدیدی برای بازنشستگان کشوری صادر شده است

احکام جدیدی برای بازنشستگان کشوری صادر شده است

اما آخرین اخبار از وضعیت حقوق بازنشستگان چیست؟ چندی پیش رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و برآورد مجلس گفته بود که همسان سازی حقوق بازنشستگان، لشکری ​​و تامین اجتماعی در کمیسیونی که وی عضویت دارد تصویب شده و در انتظار ارسال به مجلس است. انجمن عمومی با این حال، اکنون این نگرانی برای بازنشستگان در بخش کار وجود دارد که آیا برابری به جایگاه آنها می رسد یا نه و آنها بخشی از ثروت از دست رفته خود را به دست می آورند یا خیر.

چندی پیش مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مابقی طرح تعدیل حقوق بازنشستگان مشمول این صندوق تا قبل از شهریور ماه اجرایی می شود.

مشکلات صندوق بازنشستگی میراث 6 دهه است
به گزارش ایرنا، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مشکلات و دغدغه های این صندوق میراثی شش دهه است. نعمت … ترکی می گوید: مشکلات صندوق بازنشستگی مربوط به دهه های گذشته است که انباشته شده و اکنون برای صندوق بحران شده است.

وی با اشاره به تناسب حقوق بازنشستگان گفت: در بودجه سال 1401 9 هزار میلیارد تومان برای این موضوع در نظر گرفته شد و دولت برای این موضوع سهام شرکت را به صندوق واگذار کرد و در تلاش هستیم با انحلال این سهام تناسب اعمال کنیم. .

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین عنوان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده مابقی طرح تعدیل حقوق بازنشستگان مشمول این صندوق باید تا قبل از شهریور 1402 اجرایی شود.

با توجه به اظهارات ترکیه در خصوص مطالبات مستمری بگیران آموزش و پرورش، اصلاحات و درآمد 682 هزار نفر در حوزه رتبه بندی جامعه بازنشستگان آموزش و پرورش انجام شده است و امیدواریم تمامی مطالبات سه گروه آموزش و پرورش از سوی دولت پرداخت شود. پایان ماه اوت

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، با توجه به اینکه صندوق های بازنشستگی و بیمه ای مانند تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری زیرساخت های بزرگی در حوزه گردشگری دارند، با راه اندازی طرح جدید از مردادماه امسال، بازنشستگان می توانند پرداخت 20 درصد هزینه های سفر و بازپرداخت بلند مدت 80 درصد سایر هزینه ها به نفع خدمات این منطقه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید