پرداخت افزایش حقوق سایر سطوح مستمری بگیران در شهریور ماه

پرداخت افزایش حقوق سایر سطوح مستمری بگیران در شهریور ماه

میرهاشم موسوی در حاشیه افتتاحیه طرح توسعه در یک شرکت تولید نخ لاستیک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه در زمینه ارتقای سطوح دیگر، مستمری بگیران درخواست هایی داشتند که محقق شد، گفت: مجلس در این زمینه اختیاراتی را داشت که دولت به وزرای تامین اجتماعی داده بود، ماه گذشته در سطوح دیگر برابر با مصوبه شورای کار افزایش داشتیم و در این ماه احکام جدیدی صادر خواهیم کرد و براساس آن حقوق بازنشستگان را پرداخت خواهیم کرد. احکام جدید

وی با یادآوری اینکه علاوه بر افزایش دستمزدها، بحث توسعه خدمات در حوزه بازنشستگان نیز از اولویت های سازمان بازنشستگان است، افزود: برخورد با مستمری بگیران یکی از موضوعاتی است که همواره به عنوان یک موضوع مطرح کرده ایم. اولویت. همچنین در حال ایجاد مراکزی برای بیماری های خاص و مزمن بازنشستگان هستیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین از توسعه 88 مرکز خدمات درمانی دیابت و فشار خون با محوریت بازنشستگان مبتلا به بیماری های خاص خبر داد و یادآور شد: برای سایر بیماری های صعب العلاج و خاص نیز برنامه هایی داریم که در اطلاعیه اعلام می شود. آینده نزدیک .

موسوی با اشاره به اقدامات و حمایت هایی که این سازمان در دوران کرونا از فعالان صنعتی و تولیدی انجام داده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته عفو، بخشودگی جرایم بیمه ای و سه هزار میلیارد تومان بدهی داشته ایم که برای امسال این مبلغ را داریم. همچنین پیش بینی کرد اگر صنایع و مراکز صنعتی با مشکل مواجه شوند همچنان در کنار این فعالان خواهیم بود.

وی در خصوص میزان حق بیمه، معوقات و بخشودگی های انجام شده در استان زنجان نیز اظهار داشت: 34 میلیارد و 800 میلیون تومان در سه ماهه اول حق بیمه بدهی لیست های بیمه استان زنجان داشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید