موج نیکویی در ماه خدا / توزیع بیش از 1500 بسته غذایی در آمل


ساعت: 07:44
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833717

موج عطوفت و مهربانی به ماه مبارک رمضان همیشه بیشتر از روزهای دیگر است، حرمت این ایام گمنامی جهادگرانی است که دستان نازنین خود را برای نشاندن لبخند بر لبان همشهریان خود می بندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، با گذشت بیش از دو سال از شیوع ویروس کرونا، اگرچه مشکلات ریز و درشت زیادی را پشت سر گذاشته ایم. اما همین ویروس کرونا علیرغم همه سختی ها ارتباط بین مردم را تقویت کرد و بسیاری از مشکلات همدلی با مردم را کاهش داد. عشق، همدلی همه جا موج می زند، مازندران، بسته های بزرگ محبت در دستان کوچکی که لبخند می زنند، رنگین کمانی از امید می آفریند، حتی در خانه هایی که سقفشان سوراخ است.

موج عطوفت و مهربانی به ماه مبارک رمضان همیشه بیشتر از روزهای دیگر است، حرمت این ایام گمنامی جهادگرانی است که دستان نازنین خود را برای نشاندن لبخند بر لبان همشهریان خود می بندند.

در مواقع بحرانی شاهد حضور روزافزون سپاه، سیل، زلزله و در تاج و تخت امروز هستیم، حضور این افراد سبزپوش دلگرمی بزرگی است که توانسته بسیاری از خلاءها را به خوبی پر کند.

نقش بی بدیل سپاه در حل مشکلات اقتصادی جامعه تا به امروز باعث خیره شدن چشم ها به این ارکان نظام شده است، اول اینکه مؤمنان کمک می کنند تا ابروی بسیاری از خانواده ها حفظ شود و به دل های پریشان آنها کمک کنند.

سپاه همواره در خط مقدم جهاد بوده و در هر شرایطی با تهیه ماسک و ضدعفونی و همچنین کمک صحیح و برداشتن باری از دوش تلاش کرده است که از جامعه حمایت کند.
همانطور که با افتخار از 8 سال دفاع مقدس یاد می کنیم، در آینده نیز به خلق حماسه ها و صحنه های ایثارگرانه افتخار خواهیم کرد و در شرایط سخت ولیعهد، این فداکاری ها در تقویم باقی خواهد ماند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل در گفت و گو با خبرنگار ما حامد طاهرانسب با اشاره به منویات رهبری مبنی بر کمک های مؤمنانه در ایام ولیعهدی اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و ماه مبارک رمضان دستگیری و مهربانی 1500 بسته معیشتی تهیه شد.

وی افزود: هر یک از این بسته ها 600 هزار جلد و در مجموع 900 میلیون جلد از خیرین، سپاه و بسیج سازندگی آمل است.

طهرانسب گفت: این بسته ها توسط پایگاه های مقاومت بسیج بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده ولیعهد توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان آمل با تاکید بر اینکه این بسته ها در شب های لیالی قدر از پایگاه های محله ای در قالب پایگاه های محله ای توزیع می شود، خاطرنشان کرد:


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید