توزیع بیش از 4000 بسته معیشتی در آمل/سپه به عهده مردم است.


ساعت: 17:46
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836179

جابر عسگری از توزیع بیش از 4 هزار بسته معیشتی در شهرستان آمل در سال جاری خبر داد و گفت: سپاه در روزهای سخت در کنار مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جابر عسگری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ گفت: هدف سپاه و بسیج سازندگی کاهش بار مشکلات جامعه است و در جایی که مشکلی را می بیند وارد می شود.

وی از توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خبر داد و گفت: هزار و یک بسته نگهداری هر کدام به ارزش 600 هزار تن در مجموع 600 میلیون تن در آستانه عید سعید فطر بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با بیان اینکه این سومین مرحله از رزمایش کمک به مومنین در سال جاری است، گفت: این بسته های معیشتی شامل مواد غذایی از قبیل برنج، مرغ، ماکارونی و اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند است. حوزه ها.و پایگاه های بسیج ناحیه مشخص می شود توزیع خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: مرحله اول در آغاز سال جدید و آغاز سال جدید 1500 بسته معیشتی است و مرحله دوم در ماه رمضان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) 1500 بسته معیشتی داده می شود. .

عسگری با تاکید بر اینکه کمک های معیشتی ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: سال گذشته 20 هزار بسته معیشتی محاسبه کردیم که خوشبختانه موفق شدیم بیش از این میزان کمک معیشتی ارائه کنیم، اما در تلاش هستیم تا بیش از این میزان کمک معیشتی ارائه کنیم. «تا خانواده های بیشتری بتوانند در این شادی سهیم شوند.

وی در پایان گفت: همیشه در شرایط سخت به مردم نزدیک بوده ایم. با وجود تاج، این همدلی افزایش یافته و بسته های معیشتی ادامه خواهد داشت.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید