مورایس به بازیکن جنجالی و اخراج استقلال رحم نکرد

مورایس به بازیکن جنجالی و اخراج استقلال رحم نکرد

تقابل هفته گذشته فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در کنار حساسیت ها و مرزهایی که داشت و 3 امتیاز گرانبهایی که شاگردان ژوزه مورائیس در اهواز به دست آوردند، اتفاق مهمی هم در دل خود داشت و آن رونمایی از سیاوش بود. یزدانی در ترکیب سپاهان. این مدافع که در استقلال با پایانی عجیب و غیرمنتظره مواجه شد و از لیست آبی پوشان خط خورد، به اصفهان سفر کرد تا دوباره به ترکیب سپاهان بپیوندد و در طلایی پوشان اصفهانی ادامه دهد. یزدانی که با امضای قراردادی 2.5 ساله به سپاهان بازگشت بلافاصله پس از امضای قرارداد توانست فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کند و محرومیت محمد دانشگر باعث شد ژوزه مورائیس از زوج سیاوش یزدانی و نیلسون استفاده کند. جونیور که این دو مدافع با تجربه توانستند جواب اعتماد سرمربی پرتغالی سپاهان را بدهند و اجازه فروپاشی طلایی پوشان اصفهانی را ندادند.

از دربی تهران تا دربی اصفهان؛ کاملا دراز کشیده!

سیاوش یزدانی در شرایطی از استقلال جدا شد که نتوانست در دربی لیگ بیست و دوم تهران به میدان برود و ریکاردو سا پینتو نیز اعتقادی به استفاده از او در ترکیب اصلی آبی ها مقابل پرسپولیس نداشت. یزدانی ابراز امیدواری کرد که با انتقال به فوتبال اصفهان و حضور در سپاهان، بتواند خیلی زود تجربه دربی اصفهان را بازیابد و پس از درخشش مقابل فولاد، در ترکیب اصلی طلایی پوشان اصفهانی مقابل ذوب آهن قرار گیرد. ، اما خوزه مورایس معادلات را تغییر داد. مورائیس مانند هموطنش در تیم استقلال تصمیم گرفت سیاوش یزدانی را در دربی اصفهان نیمکت نشین کند و میدان را به زوج محمد دانشگر و نیلسون جونیور داد و حتی در نیمه دوم که کارت ها به سود سپاهان و گلدن پوشان برگشت. توانست برگردد و ذوب آن پیش افتاد اما خبری از حضور یزدانی در جمع آبی پوشان نبود تا اینکه لیگ بیست و دوم را با از دست دادن دربی (در تهران و اصفهان) به پایان رساند!

بازگشت یزدانی برای دوئل با پرسپولیس؟

سپاهان در شرایطی موفق شد دربی اصفهان را با پیروزی پشت سر بگذارد و همچنان صدر جدول را حفظ کند که شاگردان ژوزه مورائیس دروازه میزبان را باز دیدند و غفلت عجیب مدافعان سپاهان باعث شد تا طلایی پوشان اصفهانی نتوانند دروازه را بسته نگه دارند. و محمد حسین با فرصت طلبی اسلامی توپ را وارد دروازه سپاهان کرد.

شیرهای طلایی در 2 دیدار بعدی خود ابتدا باید در دیداری دوستانه به مصاف زنیت روسیه بروند و سپس در جام حذفی به مصاف پرسپولیس بروند. احتمالا به خاطر اشتباهات خط دفاعی سپاهان در دیدار با ذوب آهن، ژوزه مورایس خط دفاعی جدیدی را مقابل زنیت آزمایش خواهد کرد و دور از انتظار نیست و محمد دانشگر و سیاوش یزدانی که در استقلال کنار هم بودند، در دل خواهند داشت. خط دفاعی سپاهان تست خواهد شد.

دانشگر و یزدانی در صورت موفقیت در دیدار با زنیت این فرصت را دارند که در ترکیب اصلی سپاهان در دیدار سرنوشت ساز و سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس به میدان بروند و به عنوان استقلالی های سابق بر حساسیت دوئل حذفی 2 فوتبال پرطرفدار ایران بیفزایند. تیم ها یزدانی که این فصل در استقلال نتوانست مقابل پرسپولیس به میدان برود، حالا مشتاق است دوباره به عنوان یک ستاره جنجالی مقابل پرسپولیس ظاهر شود. بازیکنی که خاطرات آخرین حضورش در دوئل سپاهان – پرسپولیس همچنان در ذهن فوتبالدوستان است.

دیدگاهتان را بنویسید