نقش شوم نزدیکان سلطانی فر در بدهی جدید پرسپولیس/ باشگاه انصاری به شنا و واترپلو رحم نکرد!

ساعت: 08:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1799674

جستجوی جدید برای تیم مدیریت قبلی قرمزها;

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه به قراردادهای پرمخاطب و پرمخاطب معروف بود، در عدم پرداختن به رشته های بزرگ نیز مهارت زیادی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ انتقاداتی که همواره از سوی ورزشکاران به مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس وارد می شود، دلیل عدم حضور نمایندگان این باشگاه های بزرگ و پرطرفدار در مسابقات قهرمانی کمتر مطرح مانند ورزش های بزرگ، آبی، رزمی و موشکی است و تلاشی برای حضور در این باشگاه ها نخواهد داشت. حل این مشکل . .

دلیل این امر از تحلیل ها مشخص می شود، زمانی که حضور اندک نمایندگان این کلانشهرها در لیگ های غیرفوتبالی، با حواشی و بحران های تولیدی زیادی مواجه می شود که همه باید برای دیدار با او هدیه ای بدهند و ورزش اصلی با تشنج دست و پنجه نرم می کند. و آشفتگی مالی .

در زمان ریاست محمدحسن انصاری فرد در سمت قدرت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در مسابقات لیگ برتر شنا و واترپلو حضور داشت، اما دامنه ناکارآمدی و کارشکنی این اقدام حتی پس از 2 سال پایان رقابت همچنان ادامه دارد و اراده جدی وجود ندارد و هیچ خللی برای تعمیر وجود ندارد.

ظاهراً باشگاه پرسپولیس برای حضور در این مسابقات با 20 شناگر و 15 واترپلویست قرارداد امضا کرد اما بدون پرداخت ورودیه و مصوبات معمول و حتی بدون تنظیم یک ریال از مطالبات ورزشکاران، هم قهرمان لیگ شنا و هم لیگ آبی شد. توپ آب و تمام توافقات اولیه باطل و باطل بود.

قرمزپوشان که به سادگی نام خود را بر روی یکی از تیم های لیگ برتری شنا و واترپلو گذاشتند، باید حدود 600 میلیون تن برای قرارداد، هزینه های جاری و نگهداری تیم های خود برای یک فصل پرداخت کنند، اما محمد حسن انصاری مدیریت فرد این کار را نکرد، بلکه حقوق ورزشکاران و اعضای تیم تحت برند خود را زیر پا گذاشت.

به عنوان مثال تیم شنای پرسپولیس در لیگ برتر گذشته که از حضور مهرشاد افغری، پدیده شنای ایران در المپیک 2020 توکیو و دارنده چندین رکورد ملی بهره برد، حتی قرارداد ورزشی 8 میلیون تومانی خود را پرداخت نکرد. فصل یعنی تا زمانی که تعداد قراردادها از یک تا 15 میلیون تن فراتر نرفت.

کاوه احمدی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس سابق فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نیز در دوران ریاست خود به این موضوع اعتراض داشت و با مسئولان باشگاه مکاتبه کرد. مشکل را حل کند جای دیگری قرار داده شده است.

پیگیری های خبرنگار ورزشی دانا نیوز حاکی از آن است که محمدحسن انصاری فرد در زمان تصدی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس بدون تایید عمل کرده و حتی با حضور در لیگ های خوب شنا و آب باشگاه به اعضای هیات مدیره این باشگاه اطلاع داده است. چوگان مرسوم نیست که خارج از محدوده عرف و قوانین آن عمل شود.

این رفتار مشکوک است زیرا خط اول وزیر اسبق ورزش و جوانان به راحتی در داستان پیدا می شود. یکی از اعضای خانواده مسعود سلطانی فر که به عنوان قاچاقچی به فدراسیون ها سفر می کرد و از لابی ها و ارتباطات شخصی خود استفاده می کرد و بدون توجه به آینده باشگاه و ورزشکاران تنها به فکر منافع خود و همکارانش بود.

نکته جالب اینکه دادگاه پس از اعلام شکایت ورزشکاران مصدوم این پرونده به دلیل کم بودن میزان خسارت، این شکایات را به شورای حل اختلاف ارجاع داد در حالی که محمدحسن انصاری فرد تا زمانی که قراردادهای کلان را از بازیکنان خارجی پرداخت می کند. او همچنین بسیار مراقب بود که برای قراردادهای کوچک هزینه نکند.

اکنون با پیگیری چند ماهه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، تصمیم گرفته شده است که باشگاه پرسپولیس مبالغ جمع آوری شده را با شرایط فعلی به صورت دویدن یا خودگردانی به شناگران و واترپلویست ها برگرداند. ; اگر انصاری فرد به قوانین بدیهی پایبند بود و سلبریتی ها دخالت نمی کردند، خیلی زودتر این اتفاق می افتاد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید