ناجی مهاجم گران قیمت استقلال را بشناسید

ناجی مهاجم گران قیمت استقلال را بشناسید

سجاد شهبازاده مهاجم 33 ساله تیم استقلال که در ابتدای این فصل از باشگاه سپاهان پس از 4 سال حضور موفق در تیم اصفهانی به استقلال پیوست، با عقد قراردادی قابل توجه به تیم سابق خود بازگشت.

از اتفاقات جالب تابستان 1401، واگذاری پیراهن شماره 10 به سجاد شهبازاده بود که به نظر می رسد این تیم با داشتن آقای گل در لیگ برتر بیستم تحولی چشمگیر در خط حمله خود ایجاد کند.

شهبازادا که در هفته های ابتدایی به عنوان بازیکن ثابت در استقلال بازی می کرد به قدری ضعیف به نظر می رسید که کم کم به نیمکت نشینی سقوط کرد و حتی به عنوان بازیکن تعویضی در استقلال بازی نکرد. اما در فصل جاری فوتبال در هیچ یک از رقابت های حذفی، سوپرجام و لیگ برتر نه گل زد، نه پنالتی گرفت و نه حتی پاس گل!

سجاد شهبازادا سرانجام در دقیقه 65 به جای صالح حردانی در نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی وارد زمین شد و توانست پاس گل چهارم استقلال را برای محمد محبی ارسال کند تا در نهایت روی یک گل این فصل تاثیرگذار باشد.

ناکامی مطلق شهباززاده در لیگی رخ داد که با زدن 52 گل در رده بیست و دوم لیگ برتر قرار گرفت و عنوان بهترین خط حمله را از آن خود کرد!

به نظر می رسد محمد محبی با به ثمر رساندن گل فنی خود مانع از آن شد که شهباززاده این فصل را با ناکامی مطلق به پایان برساند و بخشی از قرارداد طاقت فرسای خود با استقلال را جبران کند. اما گل محمد محبی تاثیر مستقیمی در پیروزی این تیم نداشت و پیش از آن آنه نساجی با گرفتن سه گل کاملاً تسلیم استقلال شد.

دیدگاهتان را بنویسید