ناجی یحیی آمد؟ زمان کشف ستاره پرسپولیس

ناجی یحیی آمد؟  زمان کشف ستاره پرسپولیس

اگرچه کارهای تدارکاتی مربوط به حضور لوکادیا در لیست پرسپولیس خیلی سریع انجام شد و مجوز بازی او در روز پنجشنبه صادر شد، اما یحیی گل محمدی نام خرید جدید خود را در فهرست بازی مقابل فولاد قرار نداد تا هواداران پرسپولیس به باید یک هفته دیگر منتظر ماند تا لوکادیا فاش شود.

لوکادیا از روز دوشنبه تمرینات ویژه خود را آغاز کرد اما با توجه به اینکه آمادگی جسمانی این بازیکن به سطح قابل قبولی نرسیده بود، فرصت حضور در لیست تیم جدیدش برای دیدار با فولاد را پیدا نکرد.

آنچه مشخص است با توجه به اینکه پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ موفق به گلزنی نشد، انتظارات از این مهاجم هلندی بیش از گذشته خواهد بود. شنیده ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی ممکن است لوکادیا را در بازی مقابل آلومینیوم به لیست اضافه کند تا حداقل یک نیمه از او استفاده کند، البته همه این گمانه زنی ها به شرطی مطرح می شود که این بازیکن از نظر بدنی آماده حضور در زمین باشد.

شکی نیست که لوکادیا خرید مهمی برای پرسپولیس است، اما نباید تصور کرد که او در حال حاضر می تواند تمام مشکلات هجومی این تیم را حل کند، لوکادیا به تازگی به ایران سفر کرده و در تمرینات پیش فصل حاضر نشده است. اردوگاه

این مهاجم هلندی برای رسیدن به فرم خوب به چند هفته زمان نیاز دارد، داشتن مهاجمی با این استاندارد که سابقه بازی در چندین لیگ معتبر دنیا را دارد برای پرسپولیس اتفاق خوبی است و گزینه های هجومی این تیم را افزایش می دهد. با این حال، مجموعه اتفاقاتی که در مسیر جذب این بازیکن رخ داد، فشار روی او را افزایش خواهد داد.

همه انتظار دارند لوکادیا در کمترین زمان ممکن در پرسپولیس ستاره شود و چشم ها را خیره کند. مشکلی که می تواند کار او را سخت کند فصل گذشته پرسپولیس از کیفیت خط حمله خود رنج می برد.

آنها در چند دیدار مهم موقعیت های خوبی را از دست دادند و همین باعث شد در جدول استقلال عقب بیفتند. باز نشدن دروازه ذوب آچان و فولاد در دو هفته از فصل جدید اتفاق خوبی نیست و این تیم را در شرایط سختی قرار می دهد. باید منتظر ماند و دید در صورت لو رفتن لوکادیا مقابل آلومینیوم اراک می تواند مشکلات این تیم را در فاز هجومی و گلزنی حل کند یا خیر.

ستاره هلندی پرسپولیس در روزهای اخیر تمرینات بسیار جدی را زیر نظر سرمربی پرسپولیس انجام داده و در بازی دوستانه پرسپولیس مقابل فجر که روز شنبه برگزار شد موفق شد اولین گل تیمش را به ثمر برساند و به نوعی برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرد. گل محمدی که پس از دو تساوی مورد انتقاد قرار گرفت، امیدوار است با آماده شدن لوکادیا این بازیکن او و ناجی او باشد و به نوعی کار پرسپولیس را تمام کند.

منبع: فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید