ناراحتی یحیی گل محمدی از این بازیکن پرسپولیس!

علی نعمتی در دقیقه 62 کارت قرمز دریافت کرد تا پرسپولیسی ها بیش از نیم ساعت مقابل حریف سرحال و سرحال خود به میدان رفتند. این اخراج در حالی رخ داد که پرسپولیس برد خود را از دست داد و تحت فشار دوندگی و پرس حریف قرار گرفت و قرمزها را در شرایط سختی قرار داد.

بلافاصله پس از اخراج و در حالی که نعمتی از مسیر تارتان عبور کرد تا روی نیمکت بنشیند، افشین پیرانیوانی به پشت او سیلی زد و در همین لحظه دوربین به صورت یحیی گل محمدی برخورد کرد که با چهره ای ناراضی به نعمتی چیزی گفت و نگاه سنگین او مدافع محروم تیمش را دنبال کرد.

این اخراج با خطای پنالتی در اوایل نیمه دوم رقم خورد و به اشتباهات پیاپی علی نعمتی در این بازی پایان داد. جالب اینجاست که از خطای پنالتی در شهرورد گرفته تا تکل تک به تک روی شمس هازارد و دو کارت زرد، همه موارد توسط کارشناسان داوری تایید شد، بنابراین نعمتی عملا هیچ بهانه ای ندارد.

کارت قرمز غیرمسئولانه علی نعمتی شباهت جالبی به اخراج مهدی شیری در بازی دو فصل پیش در سوپرجام مقابل فولاد داشت که با تصمیم ناگهانی و عجیب یحیی برای جدایی از تیمش در پست دفاع راست همراه بود اما با وجود این شباهت شاید. اکنون کمتر نشانه ای از تکرار این موضوع وجود دارد. گل محمدی راه حلی دارد.

از یک طرف پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی با کمبود شدید مواجه بود و دفاع چپ قابل اعتمادی در بازار وجود ندارد. از سوی دیگر گل محمدی در نشست خبری به حمایت از علی نعمتی ادامه داد و تنها به انتقاد از او پرداخت و گفت که باید متمرکزتر بازی کند.

ناراحتی یحیی گل محمدی از این بازیکن پرسپولیس!